آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کمپرسور اسکرو مفیدی

افزودن به علاقه مندی
شرکت هوا صنعت مفیدی تولید کننده ی کمپرسور های اسکرو از 640 تا 12600 لیتر در دقیقه با قدرت الکتروموتور 7.5 تا 100 اسب و فشار کاری 7 الی 13 بار، می باشد.
ویژگی های بارز کمپرسورهای اسکرو مفیدی:
1.تابلو برق کمپرسور (ستاره / مثلث) : تابلو برق کمپرسور CS از کیفیت بالا و مطمئن قطعات بر طبق استانداردهای CE برخوردار است.
2. سیستم کنترل: در کمپرسور CS هوا صنعت مفیدی از جدیدترین HMI و PLC های موجود در بازار استفاده می شود که ضمن تحت شبکه قرار گرفتن و کنترل از اتاق فرمان مرکزی قابلیت ارتقاء برنامه های آن نیز میسر می باشد.
3. دسترسی آسان به قطعات: در کمپرسور CS از اتاقی فلزی با آبندی بالا استفاده می شود که به راحتی قابلیت جداسازی دیواره های جلو و طرفین را دارد و با عایق های صداگیر نیز ایزوله شده است.
4. مصرف پایین برق
5. چهار مرحله جداسازی هوا از روغن: کمپرسور CS به سیستم جداسازی روغن از هوا با کیفیت بالا مجهز می باشد که در سه مرحله اول جدا سازی و یک مرحله فیلتر کردن آن سبب بالا بردن کیفیت هوای کمپرسور می شود


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی