آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کتاب بانک سوالات آزمون EPT

افزودن به علاقه مندی
آزمون تخصصی زبان دکتری دانشگاه آزاد EPT نام دارد. کتاب بانک سوالات آزمون EPT تألیف استاد مهرداد زنگیه‌ وندی و شامل ۲۳۰۰ تست ماه‌ های اخیر آزمون EPT تا بهمن ۹۶ با پاسخ کاملا تشریحی و ارایه نکات و راهکارهای نوین کسب موفقیت در این آزمون است.
همانطور که می دانید یکی از بهترین روش های آمادگی برای یک آزمون، تمرین و تجزیه و تحلیل آزمون های ادوار گذشتۀ آن آزمون است. از اینرو، در کتاب بانک سوالات EPT، مجموعه سؤالات آزمون EPT گردآوری شده و با ارایۀ پاسخ های کاملاً تشـریحی-تحلیلی توانسته به منبـعی مفیـد برای داوطلبـان عزیز تبـدیل شود. ویرایش جدید کتـاب Fast Bank EPT شامل ۲۳۰۰ تست ۲۳ دوره گذشته آزمون (از اسفند ۹۴ تا بهمن ۹۶) است و در پاسخ تشریحی به سؤالات کتاب از نکات ارائه شده در کتاب های Fast Grammar گرامر جامع آزمون های زبان، واژگان جامع Fast Vocab و Fast Reading درک مطلب جامع آزمون های زبان استفاده شده است.
لازم به ذکر است همۀ دواطلبان آزمون‌ های زبان از جمله آزمون MSRT، آزمون MHLE، آزمون تولیمو و آزمون‌ های ارشد نیز می‌توانند با مطالعۀ این کتاب موفقیت خود در برای آزمون مورد نظر خود ارزیانی و آماده کنند.
دانلود رایگان یک فصل کتاب Fast Bank EPT بانک جامع سؤالات آزمون ای پی تی ادوار گذشته
نقد و بررسی تخصصی کتاب بانک سوالات EPT در مجله تخصصی کتاب بوکیاتو


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی