آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

پکیج کسب درآمد ماهیانه 10-15 میلیون تومان فقط روزانه با 4 ساعت کار

افزودن به علاقه مندی
پکیج کسب درآمد ماهیانه 10-15 میلیون تومان فقط با روزانه 4 ساعت کار حاوی چند جلد کتاب بوده که از صفر تا صد فروش بیمه حتی برای مبتدیان توسط افراد با تجربه و موفق در این عرصه نوشته و تدوین گردیده تا به کمک آن درآمد دائمی را برای خود ایجاد نمایید !




بیمه رویال نیل :

بیمه به عنوان چتر حمایتی و پوششی برای محافظت از داراییهای با ارزش شما می باشد که خدمات مختلفی را ارائه نموده و سرویسهای ویژه ای برای شما فراهم می گردد .

در " بیمه رویال نیل " سرویسهای مختلف بیمه برای اشخاص و نیز واحد های تجاری فراهم گردیده که با انتخاب سرویس دلخواه و نیز تعیین سقف بیمه ای می توانند از مزایای آن برخوردار شده و مخاطرات و ریسکهای خود را مدیریت نمایند !

سرویسهایی که در بیمه رویال نیل در دسترس می باشد :

بیمه عمر و سرمایه گذاری :

با بیمه عمر و سرمایه گذاری ضمن بیمه نمودن خود و آنان که برایتان باارزش می باشند می توانید از مزایای حمایتی برخوردار شده و چتر حمایتی را در برابر مخاطرات مختلف پیرامون ایجاد نمایید . در بیمه عمر و سرمایه گذاری رویال نیل بنا بر نوع بیمه انتخابی بنا بر سقف مشخص شده علاوه بر پوشش حمایتی در برابر مخاطرات ، هزینه های درمان برخی بیماریها که هزینه های درمان سنگینی لازم دارند از قبیل عمل های قلب و... را برخوردار شده و از طرفی بنا بر سالهای پرداختی از مزایای سرمایه گذاری و اندوخته و مزایای مالیاتی آن نیز برخوردار می شوید .

بیمه دارایی :

خانه و ساختمان شرکت و آنچه که در داخل آن می باشند و مبالغ سنگین به خود اختصاص داده اند جزو دارایی باارزش شما محسوب شده و با بیمه نمودن آن تا سقف مشخص از مزایای حمایتی برخوردار می شوید .

بیمه درمان (درمان و بازنشستگی ):

سلامتی یک شخص از اصلی ترین اولویت های افراد است و آنچه که هزینه های سنگین درمان را متوجه فرد خواهد نمود که با انتخاب بیمه مناسب و سقف بیمه در مان مناسب ، سلامتی و باارزشترین دارایی هر فرد همواره تحت پوشش قرار گرفته و در هنگام درمان نیز آرامش خاطری را برای افراد در بر خواهد گرفت .



بیمه مسافرت :

سفر باعث آرامش است و بیمه مسافرت بیمه است برای آرامش شما در هنگام مسافرت و حفاظت شما در مقابل مخاطراتی که ممکن است در برخی مواقع روی دهد .

بیمه طلا و جواهر :

طلا و جواهر یکی از باارزش ترین و در عین حال گرانترین دارایی اغلب افراد را تشکیل می دهد و از دست دادن آن باعث خسارت سنگین به شخص خواهد شد که با بیمه مناسب ، دغدغه های خود را از بین می بریم و از داشتن آنها لذت خواهیم برد .

بیمه آتش سوزی ، سیل و زلزله :

یکی از مخاطرات اصلی برای خانه ها و ساختمانهای اداری مخاطرات طبیعی سیل و زلزله و آتش سوزی است که با بیمه نمودن در مقابل آنها حفاظت مناسبی از دارایی ها انجام می گیرد .

بیمه خودرو :

خودرو شخصی شما که هر روز با آن در تردد هستید و خودروهای مختلف اداری و حمل و نقل هر روز با مخاطرات مختلفی از قبیل تصادف ، خسارتهای بدنه ، سرقت ، آتش سوزی و ... روبه رو هستند که در بسیاری از مواقع هزینه های بسیار سنگینی را متحمل فرد خواهد نمود که با بیمه مناسب از خود و داراییمان در مقابل آنها حفاظت می کنیم .

بیمه بیزینس و تجارت :

بیزینس و تجارت شما به خاطر در ارتباط بودن با فرآیند های مختلف ، اشخاص ، قوانین و... نگرانیهای مختلفی را متوجه خود خواهد نمود و استرس های فراوانی را برای مدیران آن ایجاد خواهد کرد که با بیمه های مناسب آرامش خاطری برای دنبال نمودن بیزینس خود در سطح داخلی و بین المللی فراهم می گردد.

بیمه تجارت الکترونیک :

در عصر جدید ، اطلاعات دارایی باارزش بسیاری از شرکتها تلقی شده و از دست رفتن و یا در اختیار شرکتهای رقیب قرار گرفتن اطلاعات باعث آسیب به شرکت خواهد بود و از طرفی فرآیند های تجارت الکترونیک به خاطر ماهیت اینترنت و انتقال اطلاعات همواره در معر خطر قرار دارد که ضمن استفاده از استاندارهای لازم باید با پوشش بیمه ای ، اطلاعات و فرآیند های خود را بیمه نماییم .

بیمه مسئولیت :

مدیران واحدهای تجاری و کسب و کارهای خویش فرمایی همانند پزشکان ، وکلا ، تکنسین ها ، داروسازان و مالکان کسب و کارهای تجاری به خاطر در ارتباط بودن با افراد مختلف و خدمات مختلفی که به آنها عرضه می کنند ممکن است مخاطراتی را ایجاد نماید و متوجه شکایتهای حقوقی و قانونی قرار بگیرند که با بیمه مسئولیت ، خسارتهای مالی و هزینه های مختلف تحت پوشش حمایت مناسب قرار می گیرد .

بیمه مالی :

در بیمه مالی پول و دارایی های مالی شامل (سهام ، اوراق قرضه و... ) و دارایی هایی که قدرت نقد شوندگی بالا را دارند تحت پوشش قرار می گیرند .





بیمه باربری :

آنچه که شما ارسال می کنید ممکن است به دلایل مختلف در معرض آسیب قرار گیرد که با بیمه مناسب اموال خود را حفاظت می نمایید .

بیمه صنعتی :

واحد های صنعتی برای احداث و کسترش همواره هزینه های سنگینی را متوجه مالک آن خواهند نمود و از طرفی خطوط تولید ، ماشین آلات و پرسنل آن در معرض مخاطرات و آسیب می باشند که با بیمه صنعتی حمایت لازم فراهم می گردد .

بیمه کشاورزی :

کشاورزی و طبیعت همواره در معرض آسیب است و از طرفی دارایی های فعالان این عرصه که حاصل صرف ماهها و سالها هزینه و وقت می باشد با بیمه کشاورزی و تعیین سقف مناسب در مقابل آسیب های مختلف بیمه شده و آرامش خاطر را برای فعالان ایجاد می نماید .

آنچه که بیمه رویال نیل را متمایز خواهد نمود در دسترسی سریع کاربران و اعضا به اطلاعات مختلف و نیز قدرت انتخاب در تعیین بیمه مناسب و هزینه مناسب خدمات و فرآیند های آن خواهد بود و از طرفی ارتباط با شرکتهای مختلف و کارگذاران و ارائه مشاوره تخصصی و ویژه برای اعضا می باشد تا بهترین سرویسها و خدمات را برخوردار گردند و ارتباط پویایی برایشان ایجاد گردد .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی