آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

هاست

افزودن به علاقه مندی
هاست چيست؟ سرويسي است كه به سازمانها و افراد اجازه مي دهد يك وب سايت يا صفحه وب را به اينترنت ارسال كنند. هاست و يا ارائه دهنده خدمات هاست يك كسب و كار است كه فناوري و خدمات مورد نياز براي وب سايت يا صفحه وب را در اينترنت مشاهده مي‌كند.

هنگامي كه كاربران در اينترنت مي خواهند وب سايت شما را ببينند، همه ي آدرس وب سايت يا دامنه (دامين) خود را در مرورگر خود تايپ مي كنند. سپس كامپيوتر آنها به سرور شما متصل مي شود و صفحات وب شما از طريق مرورگر به آنها تحويل خواهد شد.

بيشتر شركت ها به هاست نياز دارند كه دامنه (دامين) خود را به آن اختصاص دهند. اگر شما يك دامنه (دامين) نداريد، شركت هاي مثل شركت آريانيك به شما كمك مي كنند كه هم هاست (هاست لينوكس و هاست ويندوز) و هم دامنه (دامين) خريداري كنيد.

نظر به افزايش اطلاعات ديجيتالي توليد شده توسط افراد در فضاهاي كاري مختلف، مسئله هاست و امنيت مورد نياز جهت حفظ و ذخيره اطلاعات اهميت يافته و دغدغه صاحبان اطلاعات و وب سايت ها را افزايش داده است (هاست امن). تجربه كاري من نشان داده شركت فن آوري اطلاعات آريانيك داده به عنوان معتبرترين شركت ارائه دهنده هاست لينوكس وهاست ويندوز (هاست ايران و همچنين سرور هاي خارجي براي هاست خارجي امن) با دارا بودن بيش از 10 هزار مشتري هاست در سرور هاي قدرت مند و بيش از 17 سال تجربه مي باشد، آريانيك توانسته خدمات هاست خود را با بالاترين سرعت و امنيت و پاسخگوترين پشتيباني 24 ساعته ارائه كند.



صدها سوال وجود دارد براي خريد هاست مناسب وب سايت شما، قبل از هرچيزي بايد توجه داشته باشيد كه ارائه كننده سرويس در دراز مدت، چگونه آنها با مشتريان خود رفتار مي كنند و اگر آن سرويس دهنده يك شركت باشد، شما مي توانيد با اعتماد بيشتري خريد هاست خود انجام دهيد.

خريد هاست از شركتي توافقنامه كتبي ميانگين uptime را دارد، برخي از شركت هاي ميزباني وب امروزه 99.9٪ ميانگين uptime ارائه مي كند..

خريد هاست از شركتي كه با توجه خدماتي كه ارائه مي دهد، قيمت مناسبي داشته باشد.

خريد هاست از شركتي كه سرور هاي آن در موقعيت جغرافيايي متفاوتي باشد.

خريد هاست از شركتي كه پشتيباني مشتري و فني 24 ساعته ارائه مي كند.

خريد هاست خورد را از شركتي انجام دهيد كه هزينه هاي شفافي دارد.





يكي از شركت هايي كه پيشنهاد مي شود خريد هاست از آن انجام شود، شركت آريانيك مي باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی