آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

موسسه مطبوعاتی نشرآوران

افزودن به علاقه مندی

موسسه فرهنگی مطبوعاتی نشر آوران در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فرهنگی به هموطنان عزیز فعالیت خود را در زمینه تامین کتب ، مجلات عمومی و تخصصی مورد نیاز کتابخانه ها، مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی کشور آغاز نمود .

این موسسه نشریات مختلفی را در زمینه های خبری ، سیاسی ، ادبی ، فلسفی ، اجتماعی ، اقتصادی ، بازرگانی و ... در جهت رشد توانمندیهای علمی و ارتقا دانش نوین به علاقمندان خصوصا فرهیختگان جامعه علمی و تحقیقاتی و نیز اصحاب رسانه ارائه می نماید .

این موسسه هفته نامه خبری سیاسی تایم (Time) ، ماهنامه جهانگردی نشنال جغرافی (National Geographic ) ، هفته نامه اقتصادی اکونومیست (The Economist ) ، هفته نامه خبری سیاسی نیوزویک (Newsweek ) و بسیاری نشریات معتبر خارجی را به صورت عمومی در سطح کشور توزیع می نماید .

بخش اشتراک این موسسه امکان اشتراک بیش از 3500 نشریه معتبر اروپایی و آمریکایی را بصورت سالانه برای علاقمندان ایجاد نموده است .




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه امور فرهنگی