آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

موسسه خدمات آنلاین ترجمه ترنسمی

افزودن به علاقه مندی
مقالات علمی نتیجه ی ماهها و شاید سال ها زحمت و تلاش دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ ها و کادر مراکز علمی و آموزشی کشور می باشد. چاپ مقالت علمی و اموزشی در ژورنال های معتبر خارجی نیازمند ترجمه دقیق و رعایت اصول نگارشی و ویرایشی است که امکان پذیرش این مقالات را در این ژورنال های بین المللی بخصوص مجلات ISI بیشتر خواهد نمود. ترجمه دقیق این متون نیازمند مترجمین متخصص در هر حوزه می باشد که ترنسمی با همکاری با مترجمین متخصص این امکان را برای شما عزیزان فراهم اورده است تا مقالات خود را به مترجمین مجرب و متخصص رشته خود بسپارید. از انجایی که این نوع ترجمه باید کاملا دقیق و با کیفیت بالایی انجام شوند صرفا مترجمین با سابقه و مجرب برای این نوع متون انتخاب می شوند تا بالاتریت کیفیت کار را برای مشتریان ارایه دهیم. این مقالات پس از ترجمه بازخوانی نیز میشوند تا کمترین ایراد را داشته باشند و در صورت وجود هر گونه ایرادات و اشکالات احتمالی کاربر می تواند سفارش را جهت رفع ایرادات ویرایشی یا نگارشی ارجاع دهد تا در کمترین زمان ممکن این ایرادات مرتفع گردد. پیشنهاد می کنیم جهت ترجمه مقالات علمی خود با ثبت نام در سایت و ورود به پانل کاربری خود پس از ثبت سفارش و براورد قیمت با انتخاب گزینه ی کیفیت طلایی بالاترین کیفیت ترحمه را انتخاب نمایید تا فرایند انجام ترجمه آغاز و در مهلت مقرر سفارش شما تحویل گردد.



ترجمه مقالات در ترنسمی در سه سطح متفاوت انجام می شود.

مقالات عمومی

این ترجمه ها معمولا از زبان انگلیسی به فارسی و توسط مترجمین تازه کار انجام می شود و معمولا قیمت پایین تری نسبت به ترجمه های دیگر دارند.

مقالات تخصصی

مقالات تخصصی در ترنسمی با استفاده از مترجمین متخصص هر رشته انجام می گیرد. این نوع مقالات معمولا برای پایان نامه، پروژه ها و کتاب مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت بالاتری نسبت به ترجمه های عمومی دارند. این نوع مقالات تا حد امکان خالی از اشکالات ویرایشی و تایپ می باشد و مترجمین این مقالات با بهره گیری از ابزارهای ویرایشی، متنی عاری از ایراد و اشکال را برای مشتریان ارایه می دهند.

مقالات تخصصی ویژه

این مقالات معمولا برای ارسال به مجلات و کنفرانس ها استفاده می شوند و با بالاترین کیفیت توسط مترجمین با سابقه ترنسمی انجام می گیرد. مترجمین این سطح ملزم به رعایت تمامی فاکتور های کیفی در ترجمه می باشند و مقالات ترجمه شده بازخوانی می شوند و عاری از هرگونه ایرادات ویرایشی و غلط های املایی است. در صورت درخواست مشتری این مقالات با فرمت درخواستی ایشان تنظیم و ارسال می گردد. مترجمین مقالات تخصصی ویژه در صورت هرگونه ابهامی در ترجمه با اپراتور هماهنگ کننده سفارشات در تعامل هستند تا ابهامات با تماس با مشتری رفع و به مترجم اطلاع رسانی شود. هرگونه ترجمه ماشینی در این نوع سفارشات ممنوع می باشد و در صورت مشاهده همکاری با مترجم قطع خواهد شد.

برخی از زمینه ها و رشته های تخصصی

ادبیات

اقتصاد

پزشکی

تربیت بدنی

حسابداری

حقوق

دندانپزشکی

روانشناسی

ریاضیات

زبان و زبانشناسی

زیست شناسی

شیمی

علوم سیاسی

عمران

فیزیک

کامپیوتر

مدیریت

معماری

مکانیک

نفت، گاز و پتروشیمی

هنر


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی