آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

لاپاراسکوپی

افزودن به علاقه مندی
لاپاراسکوپی چیست ؟
عمل لاپاراسکوپی تکنیکی از جراحی های کم تهاجم است به این معنا که برای اجرای عمل جراحی برش های کوچیکتری نیاز است و این موجب می شود زخم شما زودتر بهبود یافته و خطر ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش دهد.
لاپاراسکوپی جراحی دو کاربرده است چرا که می تواند همزمان هم برای تشخیص بیماری و هم برای درمان بیماری شما به کار رود. عمل لاپاراسکوپی کمک می کند تا پزشک بدون باز کردن کامل شکم شما و انجام جراحی باز وضعیت شما را بررسی و یا برای برطرف کردن بیماری شما اقدام کند. ابزار لاپاراسکوپی لوله ای طولانی و باریک است که دارای دوربینی با وضوح بالا و نور شدید می باشد تا بتواند از طریق ورود به حفره ی شکمی همانطور که حرکت می کند تصاویر داخل شکم و لگن را بر روی مانیتور برای پزشک بفرستد.

تفاوت جراحی باز با لاپاراسکوپی چیست؟
تفاوت بارز لاپاراسکوپی با جراحی باز در نوع برش هایی که در حین عمل ایجاد می شود. در جراحی باز برای آنکه دکتر دید کافی برای عمل داشته باشد برشی به اندازه ۶ تا ۱۲ اینچ روی شکم فرد ایجاد می کنند در حالی که در جراحی لاپاراسکوپی فقط یک تا ۳ برش کوچک نیم تا یک سانتی متری بوجود می آید که به سرعت قابل بهبود است و نیاز به بستری شدن طولانی مدت بیمار نیست.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی