آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش سودا اش

افزودن به علاقه مندی
سودا اش یا سدیم کربنات از مهم ترین مواد شیمیایی صنعتی است که به طور گسترده در تولید دیگر فرآورده های قلیایی، نمکهای سدیم و . . . مورد استفاده قرار می گیرد. کربنات سدیم ماده ای شیمیایی، جامد، کریستال، پودری، بى بو و جاذب رطوبت است. کربنات سدیم به عنوان ترکیب غیرآلى سدیم، نمک سدیم، ترکیب غیرآلى کربن، نمک غیرآلى اسیدکربن و کربنات غیرآلى شناخته میشود. کاربرد کربنات سدیم سبک و سنگین در صنعت شامل: ازبین بردن کپک و کپک زدایی چوب ، مهمترین کاربرد کربنات سدیم در تولید شیشه است.در چوب شور (نان نمکی) PH سطح ماده غذایی را تغییر میدهد. ، کربنات سدیم در کارگاه های آجرپزی به عنوان عامل خمیرکننده ، کربنات سدیم جهت تهیه فوری ماکارونی و در تولید بستنی چوبی و ...... استفاده میشود.
سایر مواد از جمله:
تگزاپون
اسید سولفونیک
لورامید
اسیدنیتریک
و........
موجود میباشد.
شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.

شماره های تماس:

09169168088
09196801151
32219145-061
32219025-061
مهندس شمولی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی