آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش تگزاپون صدفی - فروش تگزاپون N70

افزودن به علاقه مندی
فروش تگزاپون چيست؟

تگزاپون با نام علمي سديم لوريل اتر سولفات،خمير نيمه شفاف سفيد يا زرد رنگ غليظ با بويي ملايم مي باشد.
تگزاپون به راحتي و به هر نسبتي در آب حل مي شود و از پايداري بالايي نسبت به آبهاي سخت برخوردار است.
سديم لوريل اتر سولفات با نام تجاري تگزاپون شناخته مي شود. اين ماده با pH خنثي به راحتي قابل استفاده در فرمول هاي رنگ مي باشد که تاثيري بر ويسکوزيته و ديگر خواص فرمول آن ندارد.
وارد مصرف تگزاپون:

تگزاپن با ترکيب شيميايي عامل امولسيون کننده، پف دهنده، تسريع کننده انحلال و کف کنندگي است که از آن در صنايع شويندگي، مواد غذايي استفاده مي شود و مواد فعال کننده سطحي آنيوني در توليد شامپو مي باشد. اين ماده در اکثر مواد تجاري شوينده ها مثل مايع ظرفشويي و پاک کننده هاي صنعتي ( کف شورها، مايع کارواش، برطرف کننده روغن ) و در بيش از ??% مواد بهداشتي و پاک کننده بدن از قبيل خمير دندان، صابون، شامپو، کرم و لوسيون، مايع کف کننده و پاک کننده و جز مواد اوليه آرايشي و بهداشتي است.

داراي خاصيت کف زايي خوبي بوده ولي کف آن سبک و حالت کرمي ندارد و در مجاورت چربي ها از بين مي رود و به آساني در آب هاي سخت و معمولي با کف فراوان حل مي شود و با ساير افزودني ها سازگار است. داراي طبيعت تحريک کنندگي پوست مي باشد و به ساختمان دو لايه چربي در پوست آسيب مي رساند و سبب افزايش تبخير نامحسوس پوست و خشکي آن مي گردد. بنابراين در صورت همراهي آن با ديگر مواد فعال سطحي آنيوني، آمفوتريک و غير يوني کيفيت و ميزان کف کنندگي و شويندگي در سطح مطلوبي تامين مي گردد.
فروش تگزاپن

شرکت سورن شيمي با واردات مستقيم تگزاپون ??% به صورت بشکه با کيفيت ودرجه خلوص عالي با بهترين قيمت به صورت عمده اين محصول را به فروش مي رساند.سديم لوريل اتر سولفات با نام تجاري تگزاپون و فرمول مولکولي NaC12H25SO4 خمير نيمه شفاف سفيد يا زرد رنگ که داراي بوي ملايم بوده و با غلظت هاي 30 و 70 در صد در بازار موجود است . جزء مواد فعال سطحي آنيوني محسوب شده و از خانواده آلکيل اتر سولفات ها مي باشد و از ترکيب يک الکل چرب به عنوان مثال روغن نارگيل با اکسيد اتيلن و سولفوناسيون متعاقب ان به دست مي آيد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی