آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش تضمینی دستگاه خردکن مرغ تمام اتوماتیک

افزودن به علاقه مندی
دستگاه مرغ خردکن گروه صنعتی اروم ماشین با بدنه استیل خالص مناسب برای استفاده در انواع مرغ فروشی ها و فروشگاه های توزیع طیور می باشد. این خردکن مرغ صنعتی را می توانید با استفاده از برق تک فاز خانگی ۲۲۰ ولت شهری مورد استفاده قرار دهید. بدنه دستگاه همان طور که ذکر گردید با استفاده از بدنه استیل خالص طراحی و ساخته شده است. بدنه استیل این مرغ خرد کن کاملا طبق موازین و مقررات وزارت بهداشت و استانداردهای بهداشتی تولید گردیده است. تیغه این مرغ خردکن از جنس استیل استنلس قابل تیز شدن از نوع بهداشتی می باشد. قدرت برندگی مناسب ، سرعت دور بالا ، مقاوم و بهداشتی از ویژگی های این تیغه مرغ خردکن می باشد.
بر روی تیغه محصول یک محافظ برای جلوگیری از آسیب به اپراتور دستگاه تعبیه شده است.
همچنین محافظ دوم نیز بنا به سفارش مشتری بر روی دستگاه نصب میگردد. موتور دستگاه خردکن مرغ گروه صنعتی اروم ماشین بنا به سفارش مشتری بوده از بهترین و بهینه ترین موتور ها بر روی این محصول استفاده میگردد. کارکرد خردکن مرغ معرفی شده بسیار آسان بوده و هر شخصی می تواند به سادگی از این محصول استفاده نماید.
برای خرید این دستگاه با ما تماس حاصل نمایید:
09059148216
09059148217
ارسال به تمام نقاط کشور


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (کشاورزی - دامپروری)