آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش آمونیاک

افزودن به علاقه مندی
آمونیاک مایعی بی رنگ است و بوی تند ، نافذ و شدیدا محرک دارد و در آب قابلیت انحلال بالایی دارد. از موارد استفادهٔ آمونیاک می‌توان به استفاده در تهیهٔ ، کود های شیمیایی ،یخ سازی، اسید نیتریک، سایر ترکیبات نیتروژنه، مواد منفجره و نگهداری از مواد غذایی اشاره کرد.یکی دیگر از کاربردهای آمونیاک می‌توان به استفاده در رشته ورزشی وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ اشاره نمود. بوییدن این محلول باعث بازکردن عروق می‌شود و ورزش کار را تا حدودی عصبی می‌کند و در مهار کردن وزنه در مسابقات کمک می‌کند.
سایر مواد از جمله:
اسیدفرمیک
cmc
وازلین
اسید نیتریک
کربنات سدیم سبک و سنگین
تگزاپون
لورامید
و....نیز موجود میباشد.
شرکت شیمی اکسین پارس مفتخر است تمامی اقلام مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی به صورت خرد وکلان هم به صورت حواله و هم در انبار تهران و اهواز به همکاران و مصرف کنندگان گرامی تقدیم نماید
در صورت نیاز به سایر مواد شیمیایی که در لیست فوق ذکر نشده است لطفا با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما باشند.
شماره های تماس:
09165053336
09105939730
32219027-061
32219025-061

مهندس شمولی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی