آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فرش شگی

افزودن به علاقه مندی
در مجموع فرش شگی معمولی ، به فرش هایی گفته می شود که پرز بلند است و سلایق بسیاری را در بازار فرش ماشینی به خود جلب نموده و در دکوراسیون داخلی منازل و ادارات کاربرد بالایی دارد .
در این نوع فرش جنس نخ به کار رفته حالتی قطعه قطعه دارد که در اصطلاح به آن ( پایل ) گفته می شود و این خصوصیت باعث نرمی و لطافت خاصی در فرش ماشینی شگی شده که هنگام راه رفتن روی فرش احساس راحتی را در شما به وجود می آورد .
جنس نخ فرش شگی از الیاف مختلف از جمله اکریلیک ، پلی پرو پیلن ، پشم و غیره می باشد . از فواید فرش شگی بافت شده توسط الیاف پشمی است که قدرت جذب گرد و غبار و رطوبت بالایی را دارد و این مزیت ، خود باعث تمیز نگه داشتن فضای اطراف می شود .
فرش شگی ، وزن سبکی را دارد و اندازه پایل های استفاده شده در فرش ماشینی معمولی یازده میلی متر و کمتر می باشد که این اندازه پایل فرش شگی سه برابر بیشتر است . طول عمر فرش شگی به نسبت فرش ماشینی معمولی کمتر و شست و شوی فرش شگی نیز به نسبت فرش ماشینی معمولی سخت تر می باشد که علت آن نیز همان پایل های بلند به کار رفته در فرش می باشد . شرکت تولیدی و عرضه فرش خاص کاشان از تولید کننده و عرضه کننده های نمونه در عرضه ی انواع فرش شگی می باشد .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه فرش - موکت