آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

عینک آفتابی لاگوست مدل s8231 (فروشگاه جهان خرید

افزودن به علاقه مندی
کمپانی لاگوست یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه محصولات پوشاک، کیف و کفش و لوازم شخصی است.یکی از محصولات شرکت LACOSTE که همیشه پرطرفدار است عینک های آفتابی این کمپانی است.می خواهیم عینک آفتابی لاگوست مدل s8231 را به شما معرفی نماییم.این عینک محصول نیمه دوم سال 2016 است و طراحی منحصر بفردی دارد.
(دقت کنید که دقیقا همین عینک در برخی فروشگاه هایی که به اصطلاح مارک می فروشند با قیمت بالای 150 هزار تومان بفروش می رسد) jahankharid@
ویژگی های عینک آفتابی lacoste :
1- عینک لاگوست با شیشه های uv400 دارای طراحی فریم چند ضلعی است که به طور کامل فضای چشم را پوشش می دهد.
2- آرم مخصوص شرکت لاگوست که یک سوسمار است از جنس فلز بر روی شیشه عینک سمت راست بالا نصب شده است و کلمه LACOSTE روی دسته عینک حک شده است. و همچنین جمله made in italy روی دسته نوشته شده است.
3- عینک آفتابی مارک لاگوست به همراه کیف و دستمال ارسال می گردد.
شما می توانید عینک مارک لاگوست را به همراه لباس مجلسی و اسپرت خود استفاده نمایید.
با استفاده از عینک دودی لاگوست مشاهده می کنید که عینک برند لاگوست همانند تی شرت، شلوار، کیف و کفش این مارک از زیبایی خارق العاده ای برخوردار است.وقت آن رسیده که هم اکنون در کنار سایر مردم جهان از برند لاگوست لذت ببرید.
روش خرید:به سایت ما www.jahankharid.ir مراجعه کرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.یا جهت ثبت سفارش با تلفن 09352297035 تماس حاصل فرمایید.
روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.
telegram.me/jahankharid


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه لوازم و اثاثه آرایشگاهی - آرایشی - بهداشتی