آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شیوه انجام پذیره نویسی (کلیه راهنمایی ها در ثبتیکال بدون پیش پرداخت عرضه می گردد )

افزودن به علاقه مندی
انجام پذیره نویسی مستلزم رعایت برخی تشریفات است ، در بانکی که پذیره نویسی در آن انجام می گیرد نیز در معرض دید افراد قرار گیرد. موسسین در آگهی باید مهلت مشخصی را برای پذیره نویسی معین سازند که طی آن اشخاص علاقه مند به پذیره نویسی به بانک مراجعه و برگ تعهد سهام را تکمیل نمایند.
معذلک، در صورتی که مبلغ مورد نظر برای تامین سرمایه شرکت با پذیره نویسی تامین نگردد، موسسین می توانند مهلت مزبور را تمدید نمایند. قانون صرفاَ از تمدید مهلت سخن به میان آورده بدون آنکه از تکرار تمدید یا منع آن ذکری نموده باشد. لذا به نظر می رسد تمدید چند باره مهلت پذیره نویسی مجاز باشد. ممکن است گفته شود که تمدید مهلت برای مدت زمان طولانی ممکن است مطلوبیت سرمایه گذاری نزد پذیره نویسان را از میان ببرد و در نتیجه موجب زیان و کاهش ارزش واقعی وجوه واریزی کسانی گردد که پذیره نویسی نموده اند. شاید به همین دلیل قانون گذار در ماده 19 لایحه اصلاحی ، با گذشت 6 ماه از تاریخ تسلیم اظهارنامه به ثبت شرکت ها و در صورت عدم ثبت شرکت ظرف مدت مزبور، امکان استرداد وجوه از سوی پذیره نویسان و حتی موسسین را پیش بینی نموده است.
پذیره نویسان، برگ تعهد سهم را در دو نسخه تکمیل و امضا نموده و نسخه اول برگ مزبور بانک نگهداری و نسخه دوم آن پس از امضا و مهر بانک تسلیم پذیره نویس می گردد. ممکن است شخصی به نمایندگی از پذیره نویس از قبیل وکالت، قیمومیت یا به نمایندگی از شخص حقوقی و مانند آن برگ تعهد سهام را تکمیل و امضا نماید. در این صورت مدرکی که نشانگر سمت شخص اخیر است اخذ و هویت و نشانی وی قید می گردد.
برگ تعهد سهام به موجب ماده 13 لایحه اصلاحی قانون تجارت 1347 باید متضمن نام ، موضوع و مرکز اصلی و مدت شرکت و نیز سرمایه آن باشد. همچنین مشخصات اعلامیه پذیره نویسی ( شماره و تاریخ صدور اجازه انتشار ) و نیز مرجع ثبت شرکت هایی که آن را صادر نموده و نیز باید در آگهی قید گردد. ذکر تعداد سهامی که تعهد می شود و مبلغ آن و نیز مبلغی که باید در موقع پذیره نویسی پرداخت گردد، طبق بند 4 ماده بالا، در اعلامیه پذیره نویسی ضروری است.
تماس با ما :
تهران، خیابان جردن، خیابان دستگردی (ظفر) ، پلاک 277، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
0219669
https://sabticall.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی