آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سیلیس فیلتر شنی تصفیه اب

افزودن به علاقه مندی
شرکت پارس سیلیس تولید کننده شن سیلیس مورد نیاز مخازن فیلتر شنی تصفیه اب استخر وجکوزی میباشد.
مخزن فیلترشنی تصفیه اب استخر وجکوزی نیاز به سنگ سیلیس با درجه خلوص بالا داردکه کیفیت تصفیه اب خروجی مطلوب داشته باشد،شرکت پارس سیلیس با سالها تجربه در ضمینه تولید سیلیس با ارایه محصول با کیفیت بالا و سایز بندی دقیق سعی در رضایت مشتری را دارد.شما عزیزیان میتوانید با کارشناسان ما جهت مشاوره وخرید محصول بدون واسطه در تماس باشید.
تصفیه آب و فیلتراسیونراهنمای انتخاب و خرید سیلیس تصفیه آب(فیلترشنی): موارد کاربرد سیلیس :*استخرهای شنا*پارک های آبی*سیستم های تصفیه آب*آکواریوممزایای استفاده از سیلیس(شرکت پارس سیلیس) به منظور تصفیه آب: . صرفه جویی در آب و مواد شیمیایی ضدعفونی کننده (مانند کلر). تولید شده با فناوری MC2 (ضد فشردگی) که باعث می شود سیلیس دچارفشردگی نشود.. بهبود کیفیت و شرایط بهداشتی آب. آسان تر کردن فرآیند فیلتراسیون. کاهش اثرات زیست محیطی. کاهش مصرف آب به مقدار ۳۵ درصد. کاهش مصرف انرژی به مقدار ۵۵ درصد (مصرف برق). کاهش مصرف مواد شیمیایی تا ۴۰درصد.سایز بندی سیلیس تصفیه پارس سیلیس از: ۰/۳ میلیمترتا ۱ میلیمتر ۱ میلیمتر تا ۳ میلیمتر ۳ میلیمتر تا ۵ میلیمتر این محصول در کیسه های ۴۵ کیلوگرمی وکیسه های یک تنی (جامبوبگ) عرضه می‌شود. 09189519868


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی