آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سمینارهای رایگان به مناسبت روز مهندس

افزودن به علاقه مندی
روز مهندس بر همه شما مهندسین و متخصصین عزیز مبارک

موسسه سرا جهت بهبود دانش و پیشرفت خدمات مهندسی، سمینارهای تخصصی را برای گروه های مختلف برگزار کند. این سمینارها به مناسبت روز مهندس به صورت کاملا رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود.

1- سمینار «موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکترخلوتی» :
این سمینار ویژه داوطلبان آزمون محاسبات است. شما می توانید از 18 سال تجربه و نکات مهم و کلیدی که دکترخلوتی برای قبولی در آزمون محاسبات به شما ارائه می دهد بیشترین استفاده را ببرید و به راحتی در آزمون سال بعد موفق شوید.

2- سمینار «تفسیر فهرست بها، متره و صورت وضعیت»:
برای یادگیری اصول متره نویسی و آشنایی با پارامترهایی که کمک می کند به عنوان یک مترور حرفه ای مشغول به کار شوید در این سمینار حاضر شوید. مهندس رضایی در این سمینار شما را با شیوه های صحیح متره نویسی، مبانی کار با فهرست بها و صورت وضعیت نویسی آشنا خواهد کرد.

3- سمینار «آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان»:
شیوه های صحیح طراحی داخلی، روش های حرفه ای جذب کارفرما و شناخت حرفه ای ترین نرم افزارهای حوزه طراحی داخلی توسط مهندس فاضلی راد به شما ارائه می شود. این سمینار بسیار کاربردی و پویا خواهد بود و شما در پایان آموزش های ویژه ای دریافت می کنید که می تواند مقدمه حرفه ای تر شدن شما شود. (این سمینار برای مهندسین تمام رشته ها کاربرد دارد.)

زمان برگزاری سمینارها به شرح زیر است:

سمینار موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکترخلوتی: شنبه 11 اسفند
سمینار تفسیر فهرست بها، متره و صورت وضعیت: یکشنبه 5 اسفند
سمینار آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان: سه شنبه 7 اسفند
تمام سمینار ها ساعت 17 الی 19 در دفتر موسسه سرا به نشانی: تهران، خ شریعتی، خ دولت،خ جلالی پ 20 واحد 3

جهت ثبت نام و حضور در سمینارها می توانید با تلفن های 22638713 و 22638714 تماس بگیرید یا از طریق سایت موسسه سرا حضور خود را قطعی کنید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی