آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سرمایه گذار یا شریک در استان قم

افزودن به علاقه مندی
بنام خدا.
تنها تولیدی خاک مخصوص در استان قم و مرکز کشور(به علت خاص بودن. توضیحات و جزییات فقط حضوری). آماده بهره برداری و شروع فعالیت با ظرفیت جدید می باشد. دارای مجوز و پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت استان قم. تمام تجهیزات بروز. مواد اولیه شروع فعالیت موجود و تامین شده است. مورد تایید استانداری قم. دارای 5 سال سابقه کار در استان. به علت وجود مشتریان تصمیم به افزایش تولید و گسترش خط تولید گرفته شد و هم اکنون بعد از گسترش و افزایش تولید آماده بهره برداری می باشد. بالغ بر 200 میلیون هزینه شده است.

نیاز به سرمایه گذار یا شریک داریم برای سرمایه در گردش و افزایش تولید. از 50 تا 150 میلیون تومان مورد نیاز است. از یک نفر تا سه نفر بلامانع است. شخص سرمایه گذار خود میتواند در مجموعه مشغول به کار شود. سرمایه گذاری یا شراکت بصورت فقط محضری و رسمی امکانپذیر می باشد. لطفا نام و نام خانوادگی خود را به همراه میزان سرمایه به شماره 09214316626 پیامک بفرمایید ، ما با شما تماس میگیریم و مقدمات بازدید حضوری و صحبت در مورد جزئیات را هماهنگ میکنیم. ان شاءالله.
با تشکر. یا علی...


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی