آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

قرنیز پی وی سی PVC طرحی نو از شرکت دکورچوب

افزودن به علاقه مندی

قرنیز چیست؟
در داخل ساختمانها استفاده از قرنیز از گذشته های دور مرسوم بوده است . که از نمونه های سنگی, چوبی یا آجری آن استفاده میکردند . با بروز و ظهور تکنولوژی های نوین این صنعت هم دچار دگردیسی کلی شده و قرنیزهای pvc , پلی استایرن , ام دی اف و… جای نمونه های سنگی را گرفته اند .استفاده از این محصولات جدید نیازمند دقت بیشتری میباشد، چون تنوع بالاتری در کیفیت , قیمت و تکنولوژی ساخت دارند.

انتخاب نوع و رنگ قرنیز
یکی از موضوعات اصلی در هنگام خرید قرنیز ،نحوه انتخاب قرنیز برای مکان موردنظر بوده و باید بدانیم هنگام انتخاب آن مانند هر موضع دیگری باید یکسری شاخص ها و معیارها را مورد توجه قرار دهیم.

اگر محیط مورد نظر شما دارای پوشش لمینیت و یا پارکت است سعی نمائید هنگام انتخاب رنگ،رنگ قرنیز را یک و یا چند پرده تاریکتر از لمینیت و پارکت خود انتخاب نمائید. زیرا تیره کردن قرنیز به نصبت لمینیت می توان جلوه ای زیبا از کناره های دیوارها را برای هر بیننده ای تداعی کند.قرنیز هم مانند گچ برگ یکی از مصالح ساختمانی به شمار میرود و نقش بسزایی در زیباسازی ساختمان خواهد داشت.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی