آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ساخت و نصب انواع کابینت آزمایشگاهی با بهترین کیفیت در شرکت بایرمن

افزودن به علاقه مندی
یکی از بهترین طراحی ها و ساخت و تولید انواع کابینت بندی آزمایشگاهی را از شرکت بایرمن بخواهید. این شرکت کابینت بندی آزمایشگاهی را در دو نوع زمینی و دیواری به مشتریان خود ارائه میدهد. بدنه کابینت بندی آزمایشگاهی میتواند از جنس MDF مرغوب یا استیل ضد زنگ باشد که بسته به نیاز کاربر و نوع کاربری کابینت های آزمایشگاهی میتواند در ابعاد مختلف و با طرحهای متفاوت تولید و توسط کادر مجرب این شرکت در محل نصب و راه اندازی شود. از آنجا که در آزمایشگاهها بعضا" از مواد اسیدی نگهداری میشود سطح کابینت آزمایشگاهی را از مواد ضد زنگ و ضد اسید ساخته تا در صورت جاری شدن ماده اسیدی آسیبی به کابینت آزمایشگاهی وارد نشود. صفحه کابینت های آزمایشگاهی این شرکت از جنس سرامیک، گرانیت، استیل و یا... میباشد. از دیگر تجهیزات این محصول لامپ فورانس، خروجی آب و برق و گاز، درهای شیشه ای یا فلزی، طبقه بندی های متعدد و... میباشد.
برای سفارش هر یک از انواع کابینت آزمایشگاهی مورد نیاز خود به شرکت بایرمن میتوانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی