آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

روش کاشت مو ترکیبی

افزودن به علاقه مندی
مجموعه کلینیک های رویان یکی از اولين متخصصین كاشت مو در ايران مى باشد كه روش تركيبى را انجام داده است.

روش تركيبى ادغام دو روش FUT و FIT است . يعنى با روش FUT حدود 2000-1500 گرافت از طريق برش پشت سر برداشته مى شود و در قسمت جلوى سر كاشته مى شود و در روز بعد با روش FIT از اطراف برش و از قسمت هاى كنار سر حدود 2000-1000 گرافت برداشته مى شود و در ادامه و بعد از پیوند مو FUT يعنى اكثرا در قسمت فرق سركاشته مى شود . به عبارتى با اين روش موهاى بيشترى از پشت سر برداشته می شود و در جلوى سر كاشته می شود .

. در روش تركيبى سر تراشيده مى شود و اسكار FUT نيز در پشت سر ايجاد مى شود كه البته در زير مو ها كاملا مخفى خواهد ماند . اما در عوض با اين روش مقدار بيشترى مو نسبت به روش هاى FUT و FIT به تنهائى برداشته و كاشته مى شود . يعنى در يك جلسه دو روزه 3500-2000 گرافت (معادل 9000-6000 تار مو ) برداشته و كاشته مى شود كه مى توان قسمت اعظم سر را پوشش قابل قبولى داد . بنا بر اين :

روش تركيبى معمولا در افرادى بكار مى رود كه در يك جلسه مقدار زيادى مو نياز دارند .

در روش تركيبى ترمیم مو ها به صورت انتخابى كاشته مى شوند يعنى موهاى با كيفيت خوب ( FUT ) در قسمت مهمتر سر يعنى جلوى سر و مو هاى با كيفيت پايين تر در قسمت بالا و پشت سر ( فرق سر ) كاشته مى شوند .

روش تركيبى معمولا دو روز طول مى كشد روز اول FUT و روز دوم FIT و بالطبع هزينه عمل از FUT و FIT به تنهائى بالاتر اما از مجموع دو عمل پايين تر است .

در روش تركيبى چون قسمتى از برداشت مو با تكنيك FIT انجام مى شود تمام سر با ماشين شماره يك كوتاه مى شود .

تكنيك FUT آن با دقت و ظرافت تمام انجام شود تا خط بخيه پهن نشود و در آينده ديده نشود . بدليل آنكه با FIT موهاى اطراف برداشته و تراكم آن كم مى شود خطر ديده شدن خط بخيه

در روش تركيبى نسنت به FUT تنها بيشتر است .

برداشت FIT بيمار از منطقه مطمئن و بدون ريزش انجام مى شود تا مو ها در آينده نزديك دچار ريزش نشود .

به بانك موى بيمار صدمه وارد نشود و بيمار شانس برداشت مجدد از بانك مو را داشته باشد .

در طى دو روز جراحى داروى زياد به بيمار تجويز نشده و خونريزى نيز از حد مجاز بيشتر نشود .
تماس با ما:
تهران-زعفرانیه-ابتدای خیابان مقدس اردبیلی
021-41936
https://royanmoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی