آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ردیاب خودرو

افزودن به علاقه مندی
ردیاب خودرو GP020 کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو ارائه شده توسط ردیاب برتر می باشد. یک ردیاب کامل و حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابی انواع خودروها طراحی شده است. ردیاب خودرو GP020 بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS/LBS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS طراحی و تولید شده است. این دستگاه یک دزدگیرخودرو واقعی می باشد که برای هرخودرو با هرقیمت و مدلی که داشته باشد یک امر ضروری و مهم است.
از ویژگی های ردیاب خودرو GP020 می توان به موقعیت یابی بسیار سریع خودرو بصورت آنلاین ، امکان خاموش نمودن خودرو از راه دور با نصب رله قطع کن ، میکروفون و بلندگو جهت تماس دوطرفه و یک طرقه ، تماس اضطراری یا SOS جهت درخواست کمک و امکانات متنوع دیگر…
ردیاب خودرو GP020 با توجه به کیفیت بسیار بالای سخت افزاری که دارد نیاز به سرویس و تعمیرات ردیاب ندارد. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر ، موبایل و SMS می توان از وضعیت خودرو مطلع شد و موقعیت آنرا بدست آورد. ردیاب خودرو GP020 دارای نرم افزار ردیابی موبایل بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد.
هشدار لرزش خودرو ، برای زمان هایی که خودرو پارک بوده ، به عنوان مثال زمانیکه خودرویی از پشت به سپرماشین شما زده باشد دستگاه به شما اعلان خواهد نمود. هشدارحرکت خودرو ، زمانیکه خودروی شما پارک باشد درصورت حرکت خودرو دستگاه برای شما پیغامی مبنی برحرکت خودرو میفرستد(به عنوان مثال : حمل خودرو باجرثقیل) ، هشدار قطع یرق خودرو ، درصورت قطع شدن برق دستگاه بصورت ناگهانی دستگاه به شما هشدار می دهد. هشدار ضعیف شدن باتری پشتیبان ، درصورت اینکه برق خودرو قطع شود دستگاه بلافاصله از باتری پشتیبان خود جهت ارتباط دهی استفاده می نماید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی