آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دیوارپوش سه بعدی

افزودن به علاقه مندی
دیوارپوش سه بعدی شرکت سازه گستر ایلیا با طراحی بی نظیر و خاص محیط شمارا بسیار زیبا و دل انگیز می‌کند.مصالح به کار رفته در دیوارپوش سه بعدی به هیچ عنوان حساسیت زا نمی باشد و آنتی باکتریال بوده و بعد از تخریب محیط زیست را آلوده نمی کند زیرا از مصالح کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است.

دیوار پوش سه بعدی ما بعد از نصب به هیچ عنوان ترک نمی خورد و در اثر رطوبت طبله نمی شود.تمامی طرح ها به گونه ای است که چشم از دیدن آن خسته نمی‌شود و آرامش بصری را به شما عزیزان ارائه می دهد.الیاف به کار برده در این محصول جدا از ایجاد خواص میکانیکی قوی باعث جلوگیری از انعکاس صوت و برودت هوا می‌شود و تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلو گیری می‌کند.

پایه این محصول گچ آلفا می باشد که این گچ در ایران به علت قیمت بالا فقط در دندانپزشکی و کاربرد هایی از این قبیل استفاده می‌شود که توجیه اقتصادی داشته باشد.اما ما با بومی سازی گچ آلفا در اتوکلایو مخصوص هزینه آن را تا حد زیادی کاهش داده ایم.و قیمت این محصول نسبت به محصول مشابه خارجی به یک سوم کاهش پیدا کرده و با توجه به نوسان های ارزی در کشور قیمت این محصول در مقایسه با محصول مشابه در کشور های اروپایی حدود یک پنجم می باشد.گچ آلفا خواص بسیار بهتری نسبت به گچ بتا دارد از جمله مقاومت فشاری انعطاف پذیری بیش‌تر و ضد آب بودن ،مصرف آب بسیار کم تر و…..

ابعاد دیوارپوش سه بعدی را ۶۰*۶۰ طراحي كرده ايم كه كمترين پرت را داشته باشد خطوط هر تایل کاملا منطبق با خطوط تایل بعدی می باشد ‌مزیت این تایل ها این است وقتی تایلها در کنار هم قرار می‌گیرد خطوط به یکدیگر چسبیده و بعد از درزگیری ساختار یکپارچه ایجاد می‌شود که زیبایی فوق العاده ای به فضا می هد.

در بازار چندین نوع دیوار پوش سه بعدی موجود است که تمامی آنها دارای مشکلات زیادی می باشند از جمله آتش زا بودن که تقریبا تمام نمونه های بازار آتش زا می باشد.

دیوار پوش‌های فایبر گلاس هم دارای بوی بد و آتش زایی و ترمیم ناپذیری، درز های مشخص،ظاهر خشن و ظرافت کم.

دیوار پوش سه بعدی چوبی cncشده:آتش زایی،زمان تولید زیاد،وزن زیاد،محدودیت در رنگ زنی،درز های مشخص،ترمیم سخت در صورت پریدگی و شکستن،تنوع طراحی کم به علت دو بعدی بودن.عدم مقاومت در برابر آب و رطوبت.

دیوار پوش های طرح چرم:آتشزا ،دفرمه شدن در طول زمان،قیمت بالا،درز های مشخص،محدودیت طرح.غیر قابل ترمیم و در صورت تعویض عدم هم خوانی رنگ با رنگ کهنه شده.

دیوار پوش pvc:مقاومت فشاری پایین،عدم رنگ پذیری،سوختن در شعله آتش،طول عمر بسیار پایین.

لازم به ذکر می باشد که دیوار پوش نانو کامپوزیتی با گچ آلفا هیچ کدام از معایب فوق را نداشته و دارای کیفیت بسیار بالا و دارای تاییدیه از وزارت مسکن و شهر سازی و استاندارد و تاییدیه از انجمن ژاپسونس اوروپا می باشد.

درباره دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی تولید ما دارای ویژگی های زیر می باشند

رنگ پذیری عالی

دارای خواص جلوگیری از انتقال صوت یا آکوستیک

سهولت در نصب و امکان درزگیری با خمیر مخصوص ،بتونه یا حتی گچ

جلو گیری در اتلاف حرارت و عایق بسیار مناسب

تنوع طرح زیاد و روز افزون و ضرافت در طراحی

مقاومت بالا در مقابل حریق و جلو گیری از گسترش حریق به فضای مجاور

دوستدار طبیعت و فاقد مواد شیمیایی و کاملا تجزیه پذیر

قابل استفاده در تمامی اماکن و هر قسمتی از محیط شما.

بدون آزبست و مواد خطر زا برای سلامتی،بدون ایجاد آلرژی و ضد قارچ و آنتی باکتری


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تزئینات داخلی