آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوره آموزشی رایگان برق ماشین آلات صنعتی

افزودن به علاقه مندی
اطلاعات کلی دوره برق ماشین آلات صنعتی:

_ نقشه کشی و نقشه خوانی برق صنعتی و توانایی شناخت المانها و علائم اختصاری نقشه های الکتریکی در تابلوهای ماشین آلات صنعتی.

_ مونتاژ ، نصب و تعمیر انواع تابلوهای الکتریکی سه فاز و تک فاز صنعتی.

_ راه اندازی و کنترل انواع ترانسفورماتورها و الکتروموتورهای سه فاز و تک فاز صنعتی توسط انواع کلید های صنعتی و مدارات فرمان الکترومغناطیسی و رله ای.

_ آشنایی با کابلهای فشار ضعیف و متوسط ، سیم بندی و شماره گذاری انواع هادیها و سیمها در تابلوهای برق صنعتی و ماشین آلات صنعتی.

_ توانایی نصب تجهیزات و مدارات تابلوهای کنترل و فرمان صنعتی و عیب یابی آنها.

_ بکار گیری انواع وسایل حفاظتی در تابلوهای ماشین آلات صنعتی.
منظور از دوره:
تربیت افراد جهت درک مفاهیم و اصول پایه ای سیستمهای الکتریکی و نیز توانایی کار با تابلوهای تغذیه ، فرمان و کنترل سیستم با نگرش بر توانمندسازی حرفه ای - مهارتی و آماده سازی بستر جهت طی دوره های تکمیلی اتوماسیون الکتریکی (PLC base و PC base)

طول دوره:
حدود 770 ساعت ( از شنبه الی چهارشنبه هرهفته ).
استفاده کنندگان دوره:
کلیه علاقمندان به رشته های برق دارای دیپلم متوسطه ، دانشجویان رشته های مهندسی برق، برقکاران صنعتی، داوطلبان طی دوره های PLC ، کنترل ، میکروکنترلر و اتوماسیون سیستم ، داوطلبان ارتقای مهارتهای شغلی برای تابلوهای الکتریکی و افراد جویای یک شغل با بازار کار خوب.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و تکمیل پرونده:

1) اصل شناسنامه و کپی آن

2) کپی کارت ملی

3) کپی آخرین مدرک تحصیلی

4) کپی وضعیت نظام وظیفه

5) دو قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)

6) پوشه طلقی دکمه ای
توضیحات: این دوره کاملاً رایگان بوده و در انتهای آن ، در صورت قبولی در آزمون پایان دوره به شرکت کنندگان مدرک رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا می گردد.
نشانی: سه راه افسریه ، جاده خاوران ، میدان آقانور ، بلوار مشیریه ، انتهای خ بوعلی شرقی ، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 9 شهید چمران – کارگاه برق ماشین آلات صنعتی.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی