آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوربين مدار بسته AV دار بولت رم خور

افزودن به علاقه مندی
دوربین مداربسته رم خور از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین های دوربین های حفاظتی بازار میباشد. این دوربین نیاز به هیچ دستگاه دی وی آری جهت ضبط تصاویر نداشته و تصاویر را روی کارت حافظه ذخیره میکند و این قابلیت را داشته که رم را تا 32 گیگابایت ارتقاء و از دوربین خارج نموده و در هر وسیله ای مثل موبایل , تبلت و یا کامپیوتر تماشا کرد.
دوربین مورد نظر AV میباشد که دارای کابل های خروجی صدا و تصویر است و بطور آنلاین تصاویر را در حین ضبط روی کامپیوتر تماشا کرد و با توجه به ریموت کنترل همراه دوربین امکان عقب , جلو یا زوم روی تصاویر و حتی خاموش , روشن را فراهم نموده است.
این دوربین دارای لنزی با کیفیت 420 تی وی لاین و اندازه 6 میلی متر است و از تکنولوژی مادون قرمز بهره برده که دید در شب و تاریکی بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است که دوربین با مشخصه فوق مجهز به سنسور حرکتی بوده تا در صورت حرکت شروع به فیلمبرداری نماید و از ضبط بی رویه و پرشدن حافظه جلوگیری کند.
نصب دوربین مداربسته رم خور بدون نیاز به سیم کشی و نصاب براحتی در کمتر از 10 دقیقه آماده به کار میشود.
این دوربین از نوع بولت یا بیرونی بوده و مناسب برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی گرم و سرد و حتی در بارندگی و آفتاب مستقیم میباشد و بدنه ی ضدآبی که دارند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.
لازم به ذکر است دوربین به همراه تمام تجهیزات به مدت 12 ماه گارانتی جهت رفاه حال مشتریان عزیز دارد.
قیمت :175.000 تومان
جهت مشاهده تمام دوربین ها اسم ( فروشگاه نایاب مارکت) را در گوگل سرچ نمایید با شماره زیر تماس و یا پیامک کنید 09199809597 و2188802920به پیامک پاسخگو هستیم ارسال به تهران با پیک موتوری یک ساعت بعد سفارش برای شهرستان تحویل درب منزل - پستی-تی پاکس - ترمینالی **


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی