آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

درب ضدحريق آسيا

افزودن به علاقه مندی
کارخانه درب ضد سرقت آسيا توليد کننده و وارد کننده انواع درب ضد سرقت و درب هاي فولادي و چوبي مناسب براي پروژه هاي ساختماني در داخل و خارج کشور ميباشد که در سال 1383 در صنعت درب ضد سرقت شروع به کار نمود. محل استقرار شركت واقع در شهر تبريز بوده که به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در صنعت توليد و توزيع درب ضد سرقت در طي 10 سال اخير، با تلاش و پشتکار و با ارائه گسترده درب هاي ضد سرقت ترکيه و ايراني در بازار درب هاي ضد سرقت، جايگاه برتر خود را در بازار ايران كسب و حفظ نموده است.

گروه صنعتي درب ضد سرقت آسيا با بهره گيري از ابزارهاي مهندسي پيچيده و طراحي زيبا و منحصر به فرد،‌ نهايت امنيت، زيبايي و آرامش را براي شما به ارمغان مي آورد. دربهاي توليد شده در داخل کشور با طراحي دقيق و استفاده از ابزار آلات مناسب و ورقه هاي فولادي، نهايت امنيت شما را تأمين مي نمايد.

همچنين دربهاي وارداتي شرکت با طراحي منحصر به فرد ترکيه به صورت انبوه در انبارهاي اين شرکت موجود ميباشد. موجودي بالا، تسهيل در خريد و تحويل کالا،‌شعبات زنجيره اي در شهرهاي بزرگ و امکان نصب دربها با کيفيت بالا نهايت آرامش و رضايت را براي مشتريان به همراه دارد.

"تيم بازاريابي آذرآبادگان دارنده امتياز رسمي فروش و بازاريابي درب ضد سرقت آسيا در سراسر کشور"

مشتريان محترم جهت تسهيل در ارائه خدمات مي توانند از طريق پلهاي ارتباطي زير با ما در تماس مستقيم باشند:
تلفن دفتر: 3318189 (411) مدير فروش وبازاريابي (گرامي): 09145016607
فکس: 3311326 (411) مدير بخش upvc(مرندي): 09331069975

ايميل: info@asia-darb.com - azarabadegan0411@gmail.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی