آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

جعبه آتش نشانی آریا کوپلینگ

افزودن به علاقه مندی

جعبه های آتش نشانی یا Fire Cabinets به محفظه های مقاومی گفته می شود که در محیط های شهری و صنعتی جهت نگهداری تجهیزات اطفاء حریق استفاده می شوند. این تجهیزات بسته به محیط استفاده و کاربرد دامنه گسترده ای را شامل شده و متناسب با آن طراحی و تولید می گردد.
مجموعه آریاکوپلینگ با استفاده از بروزترین تجهیزات فرایندی ورقکاری، انواع جعبه های آتش نشانی را با رعایت استانداردهای بین المللی آتش نشانی در طیف وسیعی از کاربرد و طراحی های منحصر به فرد با حفظ استحکامات مربوطه و المان های زیبایی بصری تولید می نماید.
این جعبه ها در انواع متریال های فولادی با ضخامت های 1 تا 2 میلیمتر، استنلس استیل آینه ای یا مات از گریدها و آلیاژهای مختلف این خانواده تولید می گردد.
در تولید جعبه های آریاکوپلینگ، هرچند زیبایی یکی از ارکان مدنظر طراحان این مجموعه است، اما به هیچ عنوان این مهم فدای کاربرد اصلی و تخصصی این محصولات نمی شود. استحکام اجزا، قرارگیری استاندارد تجهیزات داخل جعبه ها و پارامترهایی نظیر مقاومت در برابر حریق و استفاده آسان از جعبه و ملحقات آن مواردی است که طراحان ما به قصد افزایش ایمنی جامعه مبنای عمل قرار داده و هم جعبه های روتین و هم جعبه های سفارشی تولید شده توسط آریاکوپلینگ، نتیجه تحقیقات جامع، مطالعه استانداردها و منابع بین المللی در این راستا و تمرکز بر نقاط ضعف و قوت این گروه کالایی بوده است.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی