آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت اسم بازرگانان در دفتر ثبت تجاری

افزودن به علاقه مندی
بدین ترتیب با توجه به مواد یاد شده برداشت می شود :
۱. کسبه جزء همانگونه که از تکلیف داشتن دفاتر تجاری معاف هستند از ثبت نام در دفتر ثبت تجارتی نیز معاف می باشند.
۲. ضمانت اجرای سهل انگاری در انجام تکلیف ثبت نام بازرگان در دفتر ثبت تجاری پرداخت و جریمه نقدی است که آنهم از جهت مقدار ناچیز است. بنابراین از جهت کیفری ضمانت اجرا ضعیف می باشد. بدیهی است چنانچه از جهت این سهل انگاری خسارتی به اشخاص وارد شود بازرگان از جهت حقوقی درقبال اشخاص دارای مسئولیت بوده و باید پاسخگو باشد. به علاوه سهل انگاری بازرگان در تکلیف ثبت نام دردفترثبت تجارتی به نوبه خود به موجب قوانین خاص می تواند موجب محرومیت بازرگان در برخورداری از پاره ای از امتیازات شود.
به عنوان مثال به موجب بند ۳ ماده ۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده واحده قانون تشکیل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به تاریخ دی ماه ۱۳۴۹، شرط عضویت در اتاق بازرگانی و صدور کارت بازرگانی برای بازرگان ثبت اسم در دفتر ثبت تجارتی است، پس این نوع سهل انگاری بازرگان موجب محرومیت او در داشتن کارت بازرگانی و عضویت دراتاق بازرگانی است.
۳. نوع بررسی توسط مسئول دفتر ثبت تجارتی شکلی است، یعنی به بررسی و احراز تکمیل نکات مذکور در اظهارنامه و مدارک ضمیمه محدود می باشد. او حق ارزیابی موارد اعلامی را از جهت درستی و نادرستی ندارد.
۴ . به نظر می رسد یکی از مهم ترین مزیت های ثبت اسم بازرگان در دفتر ثبت تجاری نوعی آگهی و اعلان و معرفی بازرگان به طور مختصر به جامعه داخلی و جهانی است. اشخاص علاقه مند به ایجاد مبادلات تجاری با بازرگانی که ناشناخته است با مراجعه به این دفتر می توانند او را مورد شناسایی قرار دهند.



اطلاعات تماس:
02188880006
sabtkara@gmail.com
میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
https://kararegister.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی