آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تورزمینی باکو ویژه نوروز 97

افزودن به علاقه مندی
تور های زمینی نوروزی با کیفیت عالی تهران-باکو با اتوبوس های تخت شو راحت و خدمات ذیل
حرکت از تهران میدان آزادی عبور از مرز آستارا و ادامه مسیر با اتوبوس های آذری تا هتل (به دلیل ترافیک مرزی برای سواریها اتوبوس مرز به مرز راحت ترو سریع تر می باشد- اتوبوس های آذری 44 نفره توریستی هستند) 4 شب اقامت در هتل 4 ستاره تاپ گلدن بیچ با صبحانه و شام و یا هتل4 ستاره تاپ گرگود با صبحانه . استخر . سونا . باشگاه فیتنس ، جکوزی رایگان- ویزای عادی توریستی آذربایجان - بیمه مسافرتی -راهنمای همراه تور و راهنمای محلی در باکو -دوگشت شهری بسیار شاد و متنوع شهر برای مسافرین هتل گلدن بیچ و یک گشت برای مسافرین هتل گرگود / تورهای آپشنال با هزینه مشتری شامل / شام ایرانی در رستوران چاناک قالا - تورهای موزه گردی و...
فاصله از تهران تا آستار 500 کیلومتر و از آُستارا تا باکو 300 کیلومتر می باشد که به غیر از ساعت های عبور از مرز نهایتا 15 ساعت می باشد . شلوغی مرز بسته به روز های مختلف در نوروز متفاوت می باشد و غیر قابل پیش بینی است (عوارض خروج را مسافر باید پرداخت نماید)
گروه یک حرکت 28 اسفند 96
گروه دوم حرکت 3 فروردین 97
گروه سوم حرکت 9 فروردین 97
4 شب اقامت در هتل
قیمت کودک بدون تخت 600/000
گروه اول و دوم
هتل گلدن بیچ 4*تاپ -هر نفر در اتاق دو تخته 1/140- یک تخته 1450 - نفر سوم بزرگسال1/100 می باشد
هتل گرگود 4* تاپ-هر نفر در اتاق دو تخته 1/260 - یک تخته 1660 - نفر سوم بزرگسال 1/160می باشد.


مسافرینی که قصد مسافرت به باکو را دارند ولی شرایط شرکت در تور را ندارند می توانند از خدمات مختلف ما نظیر ویزای آذربایجان - رزرو هتل باکو - ترانسفر از مرز و یا تورهای هوایی سفارشی ما استفاده نمایند .
مجری تور شرکت رسان سیر آسیا با همکاری با بیش از 15 سال تجربه در تورهای باکو هستند.
کلیه هتل ها گارانتی شرکت بوده و بدلیل پرداخت وجه هتل از 5 ماه قبل غیر قابل کنسلی می باشد . در صورت وجود زمان کافی برای فروش تور الباقی عودت خواهد شد.
د.
شماره های تماس: 02188312225 09384277867.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تور و خدمات مسافرتی