آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تهیه طرح توجیهی برای کشور خارجی و بانک برون مرزی

افزودن به علاقه مندی
مجموعۀ سه هزار طرح با بهره‌گیری از نیروهای مجرب،کارشناسان و متخصصین آموزش دیده فعالیت اصلی خود را در زمینه های متعددی قرار داده است که از آن جمله می‌توان به مطالعه و بررسی های هزینه احداث کارخانجات تولیدی و راه اندازی خط تولید و انجام طرح‌های توجیهی تجهیز و توسعه بانکی و... برای داخل و خارج از کشور طبق استانداردهای جهانی برای پروژه های شیمیایی و پتروشیمی، صنایع غذایی، کشاورزی و دامداری، صنایع تبدیلی، طرح‌های پزشکی و خدماتی، طرح‌های گردشگری و نیز صنایع مرتبط با انرژی اعم از پالایشگاه‌های نفت، میعانات گازی و گاز، نیروگاه های کوچک و پراکنده برق اشاره کرد.
برای سفارش نوشتن و استعلام قیمت و برآورد هزینه حدودی ایجاد و ساخت پروژه های کسب و کار به سایت سه هزار www.3000tarh.ir طرح مراجعه کنید.

جهت سفارش انواع طرح توجیهی مصوب و استاندارد و طرح های مورد تصویب برای ارایه به سازمانها و بانکهای عامل با 09354300400(مهندس‌تـألّـهی) تماس حاصل فرمایید.
www.3000tarh.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی