آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش ماساژ آموزشگاه آفتاب شرقی

افزودن به علاقه مندی

آموزش ماساژ امروزه یکی از بهترین مشاغل پاره وقت برای تمام افرادیست که می خواهند ساعات آزاد خود را به کسب درآمد بپردازند ولی سرمایه لازم برای راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد را ندارند.
در این کسب و کار می توان با یک ساعت کار در روز تا ماهی 3میلیون تومان درآمد بدست آورد . آن هم در شغلی که از مشاغل با کلاس ، پردرآمد و بدون استرس در جهان است .
در این بین آموزش سبکهای ماساژی درمانی برای شما خاص بودن را ایجاد می کند و موجب می شود که مشتریان بیشتری داشته باشید. در ایران سبکهای پایه ای که در آموزشگاههای رسمی فنی و حرفه ای آموزش داده می شوند شامل ماساژهای روسی ، سوئدی ، تایلندی ، تویی نا و یومیهوتراپی می باشند ولی آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد «آفتاب شرقی» مشهد تنها آموزشگاهیست که سبک اختصاصی خود یعنی ماساژ ایرانی کاریز را که بهترین ماساژ مناسب برای بدن ایرانیان می باشد را به متقاضیان آموزش می دهد.
آموزش مجازی رسمی و با قابلیت کسب مدرک فنی و حرفه ای این سبک ، امکانیست که برای ساکنان شهرهای غیر از مشهد ، زمینه آموزش ، بدون سفر به مشهد را فراهم کرده است .
شما می توانید با ثبت نام در این آموزشگاه و تهیه فیلمهای آموزشی اختصاصی این سبک ، پس از اخذ مدرک فنی و حرفه ای ، براحتی فقط با تغیر جهت اجرای تکنیکهای سبک کاریز ، تغییر روغن ماساژ ، تغییر سرعت و عمق می توانید ماساژهای ورزشی ، درمانی ، اسپا و کاریز را به اجر در آورده و مشتریانتان را به خودتان وابسته کنید . نظر مشتریان قبلی این سبک را در آپارات می توانید مشاهده کنید.
مدت آموزش فنون : 6 روز
آموزش روزانه : 2 ساعت
تمرین روزانه : 2 ساعت
تمرین بعد از پایان دوره آموزش : 3 ساعت در روز
کل دوره : 10 روز
هزینه دوره(همراه با مدرک فنی و حرفه ای) : 2 میلیون تومان
هزینه تجهیزات :
تخت تاشوی کاریز(30 کیلویی): 2.5 میلیون تومان
روغن معطر : لیتری 100 هزار تومان
برای مشاوره و ثبت نام ، نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09355575079 واتساپ یا پیامک کنیدتا با شما تماس بگیریم.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تخصصی