آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تلویزیون شهری تابلو ال ای دی ثابت

افزودن به علاقه مندی
بزرگترین نمایشگرهایی که به منظور تبلیغات و اطلاع رسانی در مراکز شهر و مکان های پر رفت و آمد به کار می رود را تلویزیون شهری می گویند. از این تلویزیون ها می توان در اکثر مکان های عمومی از جمله پاساژها، فرودگاه ها، فروشگا ها و ... نیز نصب می شود. تلویزیون شهری به منظور تبلیغات های محیطی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از این نوع تبلیغات نیز باز خورد خوبی دریافت کرد. در این نوع تبلیغات ها که با استفاده از تلویزیون ها انجام می شود با توجه به نوع محصولات و خدماتی که ارائه می شود می توان تیزر ها و به خصوص فیلم های تبلیغاتی مرتبط را پخش نمود.



تلویزیون شهری به دلیل اینکه یکی از بهترین نوع تبلیغات ها به شمار می رود و همچنین به دلیل هزینه بسیار کمی که دارد مورد توجه افراد زیادی نیز قرار گرفته است. این تلویزیون ها با استفاده از ال ای دی نیز ساخته می شود. رنگ بندی های ال ای دی های این تلویزیون ها به شانزده میلیون عدد می رسد. برای ساخت تلویزیون شهری از متریالی استفاده می شود که ضد آب و ضد ضربه نیز باشد. همچنین به گونه ای ساخته می شود که در فضاهای باز نور آفتاب بر روی نمایش تصاویر موجود در آنها تاثیر نداشته باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی