آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تغییر آدرس شرکت به چه صورت انجام می شود؟

افزودن به علاقه مندی
زمانی که شرکت از مکانی به مکان دیگر انتقال پیدا کند ادرس ان تغییر پیدا می کند چنان چه ادرس شرکت تغییر پیدا کند باید مکان دقیق ان اطلاع داده شود زیرا ارسالات برای شرکت به ادرس داده شده انجام می شود .چنان چه شرکت دارای شعبه باشد باید ادرس ان اعلام شود .ادرس شرکتها بنا به دلایلی ماننده انتقال به یک شهر دیگر ویا مکان دفتر مرکزی یک شرکت تغییر پیدا می کند.
ایا می شود پس از اینکه شرکت به ثبت رسیده باشد ادرس مکان ان را تغییر داد؟
تغییر دادن ادرس شرکت در هر زمانی قابل امکان است که این تغییر ادرس توسط سهامداران یا شرکا شرکتها یاموسسات انجام می شود .
ادرس موثق برای شرکت چه زمانی باید ارائه شود و چه ضرورتی دارد؟
پس از اینکه شرکت به ثبت رسید افراد برای دریافت کد اقتصادی وتشکیل پرونده ی مالیاتی نیاز به ارائه ی سند شرکت یا اجاره نامه ی که دارای کد رهگیری می باشد دارد که مدت زمان ان دو ماه پس از ثبت شرکت می باشد .
شرکت سهامی برای تغییر مکان فعالیت خود چه مراحلی را طی وچه مدارکی را باید ارائه دهد :
اصولا شرکتها در اساسنامه خود ادرس شرکت را قید نمی کنند و شهر محل فعالیت خود را بیان می کنند زیرا شرکتها در مدت زمان فعالیت خود امکان دارد مکان فعالیتشان تغییر کند و در صورتیکه در اساسنامه قید شده باشد باید اساسنامه اصلاح شود
الف)در ابتدا باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و سپس صورت جلسه تنظیم گردد وبه امضا هیات رئیسه برسد
ب)برای تغییر محل فعالیت شرکت ابتدا باید هیئت مدیره صورت جلسهای تنظیم کند وچنان چه محل فعالیت شرکت از شهری به شهر دیگر منتقل شود هیئت مدیره باید درخواست خود را به همراه پرونده به شهر مورد نظر ارسال کند .


تماس با ما:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی