آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تابلو چلنیوم

افزودن به علاقه مندی
تابلو چلنيوم

موسسه تبلیغاتی ايرانيان

ساخت حروف برجسته چلنيوم با دستگاه ليزر و چلنيوم ساز يكي از محصولات اين موسسه مي باشد.اگر به دنبال يك محل مناسب براي اعتماد و انجام سفارش خود هستيد،لطفا در وقت خود صرفه جويي كنيد و فقط كافيست يكبار از سايت زيباي www.showtablo.com ديدن فرماييد .در اين سايت جذاب شما با نمونه كارهاي بسيارزيبايي كه توسط دستان هنرمند پرسنل اين موسسه ساخته و نصب گرديده آشنا خواهيد شد و حتي از جديدترين تابلوها و يا پرو‍ژه هاي در حال اجرا توسط تابلوسازي ايرانيان ديدن فرماييد.

همچنين در سايت www.showtablo.com ما نمونه تابلوهاي حروف برجسته مانند چلنيوم،استيل ،پلكسي

و تابلو هاي فلكسي فيس كه در كشورهاي خارجي و اروپايي ساخته و نصب گرديده را جمع آوري كرده و در معرض نمايش قراررداده ايم تا مشتريان و حتي همكاران ما و دوستاني كه در زمينه تبليغات ،طراحي و دكوراسيون داخلي فعاليت دارند بتوانند از آنها ديدن كرده و ايده بگيرند. دراين سايت شما نيز ميتوانيد با مشتريان عزيز ما و يا شركت ها و موسساتي كه ما افتخار همكاري با آنها را داشته ايم آشنا شويد.

يكي ازافتخارات موسسه تبلیغاتی ايرانيان اين ميباشد كه مديدريت اين مجموعه داراي مدرك ليسانس رشته طراحي و گرافيك ميباشد كه شخصا با كارفرما در طي مراحل سفارش و طراحي و اجرا در ارتباط بوده و با بهره گرفتن از نظرات كارفرما در ارائه طرح مناسب و ايجاد اثري ماندگار و زيبا بسيار موثر ميباشد.

پس اگر در طراحي تابلوهاي ورودي شركت ، كارخانه و يا حتي در دكوراسيون داخلي خود بدنبال ايده هاي نو ويا حتي نمونه كارهاي جديد ميباشيد ،فقط كافيست با موسسه تبلیغاتی ايرانيان تماس حاصل بفرماييد.

زمينه هاي فعاليت موسسه تبلیغاتی ايرانيان شامل بخش هاي زير ميباشد.

1- بازديد از محل و مشاوره در زمينه انتخاب متريال و نحوه اجرا ، متناسب با سليقه كارفرما همراه با ايده هاي جدید.( بازديد و مشاوره رايگان با هماهنگي قبلي )

2- طراحي و اجراي زيبا ي تابلوهاي كامپوزيت در طرح ها و رنگ هاي جذاب

3- ساخت انواع حروف برجسته از قبيل چلنيوم ،لترمكس،نئون پلاستيك كه اگر متناسب با زمينه تابلو و محيط محل انتخاب و نور پردازي شوند ، بسيار زيبا و جذاب خواهد بود كه نظر اطرفيان را به خود جلب مي نمايد.

4- ساخت و اجراي انواع حروف فلزي ( استيل ، برنج ، مس و آهن ) در دكوراسيون داخلي و ديوارهاي داخلي با پوشش هاي مختلف همراه با نور پردازي هاي شگفت انگيز و استثنايي.

5- تابلوهاي پلكسي گلس با برش ليزري و روشنايي led

6- طراحي و اجراي پروژه هاي بيلبورد و فلكسي فيس با قابليت توليد انبوه .

آدرس دفتر تهران:ميدان وليعصر (عج)، كوچه فيروزه،شماره 11،واحد 5

تلفن:88920194 مديريت : 09122111375 علي محمدي

www.showtablo.com

Iranian.tablo@gmail.com

Iranian90.tablo@yahoo.com

مبلغ : تماس بگیریدوب سایت : www.showtablo.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی