آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اعزام دانشجو به روسیه،تحصیل در روسیه،پذیرش دانشجو در روسیه

افزودن به علاقه مندی
تحصیل و اعزام دانشجو به روسیه

تحصیل و اعزام دانشجو به روسیه

اعزام دانشجو به روسیه، تحصیل در روسیه، مهاجرت به روسیه ، تحصیل پزشکی در روسیه

- تحصیل در دانشگاه های معتبر روسیه نیازی به ارائه ی مدرک زبان ندارد.

- امکان تحصیل در دانشگاه های روسیه به سه زبان انگلیسی، فرانسه و روسی

باید اذعان داشت از بین راه های مهاجرت به روسیه، مهاجرت تحصیلی به روسیه را گزینه ای مطمئن و معتبر از لحاظ استاندارد های جهانی به متقاضیان تحصیل پزشکی و تحصیل رشته های مهندسی معرفی می کنیم. تحصیل در روسیه، یا بهتراست بگوییم مهاجرت به روسیه از جایگاهی که فقط یک گزینه ی ساده در انتهای لیست کشور های مهاجر پذیر باشد، اکنون پس گذشت چند دوره ارائه ی ویزای تحصیلی روسیه و به لطف پیشرفت های علمی و دانشگاهی خود، وارد لیست "برترینهای مهاجرت تحصیلی" شده و به دلیل ارائه ی امکانات فوق العاده میتوان گفت به یک اریکه ی بزرگ علمی مبدل گشته و با ارائه ی راه های مختلف اخذ اقامت کشور روسیه، نگرانی های پزشکان و مهندسان، متقاضیان ویزای تحصیلی و متقاضیان تحصیل در اروپا و امریکا را به حداقل رسانده است زیرا اکنون با وجود دانشگاه های معتبر در روسیه که حتی تعداد زیادی از آنها مورد تایید ایران هم هستند، تحصیل پزشکی و مهندسی در انگلستان، تحصیل پزشکی و مهندسی در امریکا، تحصیل پزشکی و مهندسی در آلمان و تحصیل در سایر کشور ها دیگریک دغدغه ی بزرگ برای متقاضیان ویزای تحصیلی نخواهد بود.

اگر شما اقدام به تحصیل در روسیه نمایید، ابتدا تا انتهای فرایند اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی روسیه فقط کمتر از ۴ماه طول خواهد کشید، و شما با کمترین میزان حق الوکاله به تحصیل در روسیه خواهید رسید. در مقایسه با فرایند های اخذ ویزای تحصیلیکانادا، ویزای تحصیلی امریکا، ویزای تحصیلی استرالیا، و یا کشور هایی از این قبیل، که همگی تحصیل در آنها به زبان انگلیسی میباشد و همین پروسه برای آنها بالای ۵ماه طول میکشد، فرایند کامل اعزام دانشجو به روسیه بسیار سریعتر اتفاق میفتد.

امروزه با گسترش علم و دانش و فناوی دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا بر این اندیشه اند که ویزای تحصیلی خود را در یکی از دانشگاههای معتبر دنیا ادامه دهند، اما انتخاب دانشگاه و کشوری که با شرایط آنها همخوانی داشته باشد و بتوانند در آن دانشگاه، بی دغدغه تحصیل کنند امر بسیار مهمیست.



تحصیل مهندسی در روسیه

تحصیل مهندسان در کشور روسیه، ویزای تحصیلی روسیه برای مهندسین، وکیل مهاجرت تحصیلی به روسیه

اگر متقاضی تحصیل در رشته های مهندسی هستید این امکان وجود دارد جهت تحصیل در دانشگاه های روسیه به زبان انگلیسی تحصیل نمایید. از نکات مثبتی که تحصیل در رشته های مهندسی دانشگاه های روسیه دارد میتوان به هزینه های پایین تحصیل در روسیه اشاره کرد. شما میتوانید در هررشته ای از شاخه های مهندسی که هستید با نهایتا هزینه ی ۳۵۰۰دلار در سال یعنی حتی کمتر از ۱۵میلیون تومان در بهترین دانشگاههای این کشور که اعتبار جهانی دارند تحصیل نمایید. حال آنکه اگر شما بخواهید تحصیل مهندسی در دانشگاه های امریکا، انگلستان یا کانادا را انتخاب نمایید میبایست حداقل سالی ۶۰میلیون تومان هزینه ی همان تحصیل را بدهید، یعنی تقریبا ۵برابر! علاوه بر آن هزینه ی زندگی شما در کشور روسیه قبل مقایسه با هزینه های زندگی در سایر کشور های مذکور نیست.

روسیه از نظر سطح دانشگاهی رتبه ی بسیار مناسبی دارد. دانشگاههای روسیه تا حدی پیش رفته اند که در تمامی رشته‌ ها نظیر علوم پایه، علوم ریاضی و فیزیک، علوم شیمی، هوا‌فضا، فنی و مهندسی، نانوتکنولوژی، علوم هنر و موسیقی واحد های تحصیلی ارائه میدهد. جالب است بدانید دانشگاه های روسیه در بین معتبر ترین دانشگاههای دنیا جای گرفته اند و در بین رشته های مهندسی با ارائه ی رشته های تخصصی مانند هوانوردی، مهندسی هوافضا، مهندسی موشک، Airport Management،ManagementAviation، Avionicsو A&P، انتخاب روسیه را جهت ادامه ی تحصیل به یک انتخاب کاملا یونیک و حرفه ای مبدل ساخته است. برای مثال رشته هایی مثل مهندسی هوافضا و مهندسی موشک که جزو خاص ترین رشته ها هستند شاید در هر کشوری وجود نداشته باشد اما این رشته جزء برترین رشته های دانشگاههای کشور روسیه میباشد و کشور روسیه به طور تخصصی در دانشگاه های مستقل این رشته ها را ارائه میدهد و متخصصین خود را به دانشگاه ها و کشور های مهم دنیا جهت پروژه های تحقیقاتی ارسال میکند. همین نکته موجب شده تا روسیه در بین قدرتمند ترین کشور های دنیا در این زمینه قرار گیرد.

تحصیل این رشته ها در اکثر دانشگاه های امریکا و اروپا هزینه های بسیار بالا بالغ بر سالیانه ۷۰میلیون تومان خواهد بود. لذا خوب دقت فرمایید و بعد از تحقیق لازم اقدام کنید تا متضرر نشوید.

بنابراین اگر قصد تحصیل در رشته های مهندسی را دارید نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست، و این نوید را به شما میدهیم که با شرایطی که در بالا به عرض رساندیم شما نیز میتوانید جهت اخذ ویزای تحصیلی روسیه در رشته های مهندسی اقدام نمایید.

تحصیل در روسیه فرصتی است برای افرادی که میخواهند با اخذ مدرک تحصیلی از بهترین دانشگاههای دنیا با مدرک تحصیلی معتبر و درعین حال با هزینه ای کمتر از داشگاههای هم رده این کشور وارد بازار کار گسترده ای از سراسر دنیا شوند.

سالانه هزاران دانشجو از سراسر دنیا برای ادامه تحصیل ازدانشگاههای روسیه پذیرش تحصیلی اخذ کرده و به روسیه مهاجرت میکنند، این امر مزایای بسیاری برای دانشجویان خارجی دارد، روسیه حدود 160 دانشگاه و مرکز آموزش عالی در بر دارد که این دانشگاهها هرساله پذیرای دانشجویان خارجی از سراسر دنیا میباشند و همچنین این دانشگاهها دارای اعتبار بالایی در سطح جهانی میباشد.

تحصیل در روسیه به صورت تمام وقت و حضوری است. تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی امکانپذیر میباشد، در بعضی از تخصص ها مثل پزشکی و داروسازی تحصیل به زبان فرانسه و روسی هم ممکن است، افرادی که میخواهند در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی روسیه به زبان فرانسه یا انگلیسی تحصیل کنند باید مصاحبه کنند. افرادی هم که میخواهند در روسیه به زبان روسی تحصیل کنند باید 7 تا 10 ماه قبل از شروع کورس دوره زبان بگذرانند و بعد وارد دانشگاه شوند.

از سویی اگر بخواهیم در مورد سایر شرایط کلی کشور روسیه صحبتی کرده باشیم باید گفت هزینه زندگی دانشجویی در روسیه ماهیانه بین ۳۰۰تا ۵۰۰دلار است. از مزایای تحصیل و زندگی در روسیه میتوان به پایین بودن هزینه های خوابگاه و اقامت (accommodation) نسبت به دانشگاههای هم رده در سایر کشورهای دنیا اشاره کرد.



تحصیل پزشکی در روسیه

تحصیل در آکادمی پزشکی مسکو، تحصیل پزشکی در روسیه، اخذ پذیرش پزشکی در دانشگاه های مدیکال روسیه

در زمینه ی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، از کشور روسیه میتوان به عنوان گزینه ی طلایی یاد کرد. همانطور که میدانید در عصر حاضر از بهترین گزینه ها در زمینه ی تحصیل پزشکی میتوان به تحصیل پزشکی در انگلستان، تحصیل پزشکی در آلمان، تحصیل پزشکی در امریکا، تحصیل پزشکی در کانادا و استرالیا، وتحصیل پزشکی در کشور هند اشاره کرد. اما در نظر داشته باشید جهت تحصیل در رشته های پزشکی اکثر کشورهای دنیا در ارائه ی پذیرش به دانشجویان خارجی در رشته های پزشکی محدودیت های بسیاری را اعمال میکنند برای مثال شما اگر متقاضی تحصیل پزشکی هستید نیاز است زبان کشور مقصد را یاد گرفته و آزمون ورودی بورد پزشکی آن کشور را هم با موفقیت بگذرانید تا برای شما اخذ پذیرش پزشکی امکانپذیر باشد. همانطور که عنایت فرمودید کسب این موفقیت و نهایتا اخذ پذیرش پزشکی در دانشگاه های اروپا و امریکا امروزه از اهدافی دست نیافتنی به شمار خواهدرفت. اما با وصفی که پیش میرود اکثر متقاضیان تحصیل در شاخه های پزشکیحتما کشور روسیه و تحصیل پزشکی این کشور را در راس لیست گزینه های مورد اعتماد خود قرار خواهند داد. زیرا از هر لحاظ تحصیل پزشکی در دانشگاه های روسیه هم مقرون به صرفه بوده و هم در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه میرسد. قطعا شما نیز با ما هم عقیده اید و با احتساب هزینه های پایین تحصیل پزشکی در روسیه و امکان استفاده از امکانات فوق العاده ی خوابگاهی نیمه رایگان دانشگاههای روسیه، توجه خاصتان به دانشگاه های این کشور معطوف خواهد شد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات آموزشی