آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اجرای پروژه های میکروتیک

افزودن به علاقه مندی
میکروتیک نام شرکتی در لتونی است که تجهیزات شبکه رایانه‌ای و مخابرات بی‌سیم تولید میکند مهمترین محصول این شرکت میکروتیک است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است. سیستم‌عامل میکروتیک هم قابلیت نصب بر روی رایانه‌های خانگی را دارد هم به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری. سیستم‌عامل میکروتیک در سال ۱۹۹۵ میلادی توسط دو دانشجوی دانشگاه ام‌ای‌تی آمریکا به وسیله نگارشی از سیستم‌عامل لینوکس بنیان وهمزمان با شکل‌گیری استانداردهای ۱۱/۸۰۲و توسعه سخت‌افزاری این سیستم‌عامل قابلیت بی سیم نیز به آن افزوده شد.

در واقع هدف از ایجاد سیستم عامل لینوکس، رقابت با سیستم عامل معروف IOS سیسکو بود که برروی PC ها نصب می شود و ارائه امکانات بی نظیری از جمله روتینگ، فایروال، VPN، مانیتورینگ، Qos ،Hotspot ،Load Balancing و سرویس های کار آمد دیگری که در مدیریت شبکه ها است. یکی از عوامل پیشرفت این سیستم پایداری آن در ارائه سرویس ها در شبکه های کوچک، متوسط و بزرگ بود
صفحه مدارهای مسیریاب‌های میکروتیک به طور کلی به دو دسته مسیریاب‌ها و بی‌سیم‌ها تقسیم می‌شوند البته دستگاه‌های بی‌سیم هم توانایی مسیریابی را دارند اما عمده استفاده آنها در صنعت بی‌سیم می‌باشد.
رامو شبکه با کادری مجرب در ارایه پروژه های میکروتیک آماده ارایه خدمات می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی