آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آموزش CCNA 0 تا 100 در کالج اورست

افزودن به علاقه مندی
کالج اورست
اولین و مجهز ترین آموزشگاه تخصصی شبکه و برنامه نویسی در کرج
با بیش از 12000 فارغ التحصیل
حرفه ای ترین موسسه IT استان البرز
دورهCCNP
آموزش سیسکو و کلا دوره های آموزشی شرکت سیسکو، معمولا به راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بستر سخت افزاری می پردازند. طراحی شماتیک و ساختاربندی فیزیکی شبکه و تنظیم و راه اندازی و نگهداری روترها و سوئیچ های سیسکو از مباحث مهم این دوره های آموزشی هستند.
در حال حاضر بازار کار بسیار خوبی برای متخصصینی که به مباحث سیسکو آشنایی یا تسلط دارند در ایران و کل دنیا وجود دارد. بر طبق آمارهای جهانی در سالهای اخیر رشته های سیسکو و مایکروسافت و کلا شبکه رتبه نخست را در مشاغل پر درآمد داشته اند. در ایران نیز به دلیل محدود بودن متخصصین سیسکو این رشته به مهارت مورد علاقه اکثر دانشجویانی که فارغ التحصیل شده اند یا در شرف فارغ التحصیلی هستند و دغدغه پیدا کردن شغل مناسب دارند قرار گرفته است. تقریبا اکثر کسانی که این دوره ها را حداقل تا پایان دوره آموزش CCNP گذرانده اند جذب مشاغل و شرکتهای بزرگ و رو به رشد می شوند.
اولین کورس دوره های سیسکو و در حقیقت دروازه ورودی آن CCNA نام دارد ، پس از گذراندن این دوره می توانید دوره های حرفه ای تر سیسکو به یعنی آموزش CCNP را بگذرانید که شامل سه کورس به نام های Route ، Switch ، Tshoot و است. حرفه ای ترین و بالاترین سطح مدارک سیسکو CCIE نام دارد که در ایران کمتر از 50 نفر به این مدرک دست یافته اند . اساتید کندو از آن جمله می باشند و همگی دارای مدرک CCIE در دوره های سیسکو می باشند.
کرج – سه راه گوهردشت – نبش دهقانویلای دوم
34464106
34464793


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی