آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

آزمون یوس ترکیه

افزودن به علاقه مندی
دکتر  امیرحسین دربندی، از رتبه‌های برتر کنکور که فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف است، با بیش از ۲۶ سال سابقه تدریس ریاضیات، یکی از اساتیدی است که با جدیدترین شیوه‌ها و خلاقانه‌ترین تکنولوژی‌های آموزشی، ریاضیات ،هوش و هندسه آزمون یوس را آموزش می‌دهد. دکتر  دربندی با تجربه‌ی بسیار ارزشمندی که در عرصه آموزش و سی دی‌های آموزشی دارد، به شیوه‌ی کاملاً مفهومی، تکنیکی و دقیق، ریاضیات و هوش و هندسه  را به شما آموزش می‌دهد.
علاوه‌براین استاد محمدعلی دربندی در موسسه فرهیختگان شریف مهر، درس هندسه را با استفاده از جدیدترین شیوه‌های مفهومی و تصویری به شما آموزش خواهند داد. با کادر حرفه‌ای فرهیختگان شریف مهر، تحصیل در ترکیه برای چه در رشته پزشکی و چه در رشته‌های دیگر برای شما تضمینی خواهد بود.

با کمک موسسه فرهیختگان شریف مهر و اساتید باتجربه و به روز آن، شما پله پله به قبولی در آزمون یوس و تجربه‌ی مهاجرت به یک کشور خارجی نزدیک خواهید شد. یکی از مزایای موسسه فرهیختگان شریف مهر این است که شما می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده کنید.

سابت یوس100

www.yos100.com

021-47626200

021-284297


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی