آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

lamppost banner لمپوسیت بنر

افزودن به علاقه مندی

سیسیستم لمپوست بنر(lamppost banner) پیشرفته ترین سیستماز نوع خود در جهان است. طرح خاص پایه ها و بست ها این امکان را فراهم میکنندکه بازوها در جریان باد بچرخند و مانع پیچ خوردن ویا پاره شدن بنر ها شوند. با این عمل فشار بار روی ستون تیر ها 87 در صد کاهش پیدا میکند.فشار بار بالا و پایین بنر های ” باد گرد ” به وسیله 2 پایه مجهز به فنرهای کششی محکم بسته میشود در سرعت های باد تا 40 کیلومتر در ساعت بنرها ثابت مانده و فقط کمی در جای خود میلغزند. در سرعت های بالاتر پایه ها و بازو ها در امتداد دو محور در جهت باد خم میشوند و با کاهش سطح مقطع فشار ناشی از باد کاسته میشودستم لمپوست بنر(lamppost banner) پیشرفته ترین سیستماز نوع خود در جهان است. طرح خاص پایه ها و بست ها این امکان را فراهم میکنندکه بازوها در جریان باد بچرخند و مانع پیچ خوردن ویا پاره شدن بنر ها شوند. با این عمل فشار بار روی ستون تیر ها 87 در صد کاهش پیدا میکند.فشار بار بالا و پایین بنر های ” باد گرد ” به وسیله 2 پایه مجهز به فنرهای کششی محکم بسته میشود در سرعت های باد تا 40 کیلومتر در ساعت بنرها ثابت مانده و فقط کمی در جای خود میلغزند. در سرعت های بالاتر پایه ها و بازو ها در امتداد دو محور در جهت باد خم میشوند و با کاهش سطح مقطع فشار ناشی از باد کاسته میشود.

 

 

• لمپوست بنر

• براکت

 

 

سیستم لمپست بنر تنها رسانه ای است که صاحبان تمامی مشاغل چه کوچک و چه بزرگ با هر بودجه ای میتوانند از آن برای ارتقاء شغل و درآمد خود بهره ببرند






دسته:
برچسب: , , , , , , , , , , , , ,

نمایش خیره کننده بنرهای لمپست بنر که حامل پیام و نشان شماست راهی شکست ناپذیر و مطمین است که توجه عموم را در مکان ها و زمان های مختلف به خود جذب می نماید و تاثیر دلخواهتان را به درستی ایجاد می نماید. عابران نمی توانند به آنها توجه نکنند.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه چاپ