آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

واردات ترخیص کالا در تمام حوزه های تجاری آماده پذیرش سفارش از شما هستیم.

افزودن به علاقه مندی
امروزه کالاهای بسیار زیادی از چین به سراسر دنیا صادر می شود. کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالا به دلیل قیمت بسیار مناسب کالاهایش شهرت یافته است .
متاسفانه به دلیل وارد شدن کالاهای نامرغوب از این کشور به کشور عزیزمان خیلی ها چین و کالای چینی را بی کیفیت میدانند .
امروزه با توسعه تجارت جهانی خرید از اقصی نقاط جهان و از آن جمله خرید از چین و تجارت با چین و خرید مستقیم از چین امری متداول و کاملا عادی شده است. با توسعه تجارت و سفارش کالا از اقصی نقاط جهان و در راس آن سفارش از چین توسط کسب و کارهای بین الملی منجر به افزایش رفاه افراد جامعه در کشورهای مختلف با تقریب خوبی به سطح مشابهی میل می کند. البته سرعت این حرکت در فرهنگ ها، کشورها و ملت های مختلف گوناگون می باشد.
ما با ۱۶ سال تجربه در ارایه خدمات صادرات و واردات ترخیص کالا در تمام حوزه های تجاری آماده پذیرش سفارش از شما هستیم. اگر تمایل به انجام یک تجارت امن و راحت دارید که نیاز به نگران بودن شبانه روز در مورد پول پرداختی تون نباشین همین الان با ما تماس بگیرین.

شماره هایه ما در وآتس اپ و تلفن تماس مستقیم :

008618616216412
0098 912 318 2835

معبود


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه واردات - صادرات