آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

شرکت انجمن تخصصی آیفون اولین وبزرگترین مرجع تعمیرات تخصصی اپل

افزودن به علاقه مندی
انجمن تخصصی آیفون اولین وبزرگترین مرجع تخصصی اپل"
انجمن آیفون تمام تلاش وامکانات خود را به کار گرفته تا ارائه کننده بالاترین سطح کیفیت خدمات را در دوبخش تعمیرات وفروش به کاربران وعلاقه مندان این برند به نمایش بگذارد.
کارشناسان ما در انجمن با معرفی محصولات جدید از سوی کمپانی به بررسی ویژگی های سخت افزاری ونرم افزاری آن پرداخته وبه گرد آوری جدیدترین روش های تعمیر وبازیابی دستگاه گشته وموجب میشود تا دستگاه های معیوب به بهترین وبالاترین کیفیت تعمیر شوند...
تعمیرات تمامی مدلهای مدلهای آیفون،آیپد،آیپاد و همچنین تعمیرات وخدمات فنی اپل کامپیوترها...تعمیرات قطعات معیوب در صورت امکان ویا تعویض قطعه با قطعات اصلی وبهترین کیفیت وسطح کیفی موجود
ضمن استفاده از قطعات اصلی تمام جزئیات با ظرافت رعایت میشود وکلیه دستگاه های پذیرش شده قبل وبعد از انجام تعمیرات به طور کامل تست میگردد.
همچنین در هنگام پذیرش دستگاه در صورت امکان ومشخص بودن سطح خرابی وتعمیرات،در لحظه به مشتری اعلام هزینه میگردد ودر صورت امکان پذیر نبودن ایراد وعیب دستگاه بعد از بررسی کامل دستگاه به واسطه کارشناس فنی ومجرب به مشتری اعلام هزینه شده ودر صورت تمایل به انجام تعمیر ومقرون به صرفه بودن خدمات از جانب مشتری تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی