آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

فروش انواع تست بلوک شرکت راد سیستم البرز مهر

افزودن به علاقه مندی

شرکت راد سیستم البرز مهر مرجع آزمایشکاه مرجع کالیبراسیون با سابقه 11 سال با بزرگترین صنایع ایران، نوید اعتماد را به مشتریان خود می دهد. تیم فروش این شرکت به صورت تخصصی آماده ی همکاری و مشاوره برای خرید تست بلوک سختی سنج به مشتریان خود می باشد. این شرکت در تلاش است تا برای برطرف کردن نیاز تمامی مشتریان خود تمامی تست بلوک ها در مقیاس های راکول، برینل، ویکرز، میکروویکرز، لیپ و سختی پلاستیک را در سبد محصولات خود قرار دهد.

همکاران ما در آزمایشگاه های متالورژی, کنترل کیفیت کارخانه ها، صنعتگران و دانشگاهیان می توانند با حق انتخاب بسیار بالا با توجه به نیاز خود تجهیزات مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این حین مشاوران ما می توانند آنها را راهنمایی کرده تا مشتریان دقیقا محصول خود را مطابق با نیاز و استاندارد های مورد نظرش انتخاب نماید همچنین همواره یکی از الویت های شرکت راد سیستم البرز مهر عرضه نیاز مشتری در اسرع وقت است به همین دلیل تمامی تجهیزات پس از آمادگی برای فروش در سایت قرار می گیرند.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ابزار و لوازم صنعتی