آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

جشنواره خرید اینترنتی بهاره نورنگار

افزودن به علاقه مندی
با سلام
مجموعه نورنگار، جهت رفاه حال مشتریان گرامی، در نظر دارد از تاریخ 2 تا 8 خرداد ماه سال جاری، جشنواره ای با عنوان جشنواره خرید اینترنتی بهاره را برگزار نماید. تمامی قیمت کالاها در این جشنواره به قیمت خرید عرضه خواهد شد. جهت شرکت در این جشنواره ابتدا باید در سایت www.noornegar.com عضویت خود را ثبت کرده، سپس فقط به صورت آنلاین فرآیند خرید خود را تکمیل نمائید.
قرعه کشی:
در این جشنواره، به ازای خرید هر 200 هزار تومان، یک امتیاز برای خریدار در نظر گرفته می شود. در پایان جشنواره، با توجه به میزان امتیاز هر خریدار، وی می تواند در قرعه کشی بزرگ نورنگار شرکت نماید.

نحوه شمارش امتیاز و قرعه کشی

200.000 تا 1.000.000 تومان 1 تا 5 امتیاز Huawei Y330
1.000.000 تا 3.000.000 تومان 5 تا 15 امتیاز Huawei Y530
3.000.000 تومان به بالا امتیاز بالای 15 Huawei Honor 3C Light

بدیهی است شرکت در قرعه کشی، منوط به ثبت نام و خرید با مشخصات کامل فردی امکان پذیر است و جوایز متعلقه فقط در صورت ارائه کارت شناسایی معتبر قابل اهدا خواهند بود. (نام خریدار و نام ثبت کننده سفارش بایستی یکسان باشد) ارسال کالاها به تمام نقاط ایران، در طی مدت جشنواره، رایگان خواهد بود. لازم به ذکر است به دلیل محدودیت موجودی کالاها متاسفانه این جشنواره تمدید نخواهد شد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه واردات - صادرات