آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اکسیژن ساز خانگی بهامین طب

افزودن به علاقه مندی
شرکت سهند بهامین طب در سال ۱۳۸۸ با فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی قلبی و عروقی آغاز به کار کرد.
با استعانت ایزد منان و به پشتوانه جوانان متخصص و با انگیزه به سرعت پله های ترقی را طی کرده و فعالیت خود را گسترش داد و در مدت زمان کوتاهی به یکی از شرکت های تجهیزات پزشکی مطرح در سطح کشور تبدیل شد.
در روند رشد این شرکت شرکت های دیگری از جمله "آتا سنجش طب" و "سهند بهساز طب جم" به این مجموعه اضافه شدند.
همچنین راه اندازی کارخانه و آغاز به تولید چندین محصول موجب شد تا افتخار افزایش تولیدات داخلی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی و جلوگیری از خروج ارز از کشور باعث درخشندگی بیشتر کارنامه سهند بهامین طب شود.
در حال حاضر این شرکت با محصولاتی در زمینه قلبی و بیهوشی، تجهیزات مصرفی و غیر مصرفی اتاق عمل و آی سی یو، انواع تشک های فومی بستری و ضد ضخم بستر، لوازم مانیتورینگ و نوار قلب و محصولات کمک تنفسی خانگی و بیمارستانی ، به صورت گسترده آماده خدمت رسانی به مراکز درمانی و بیماران میباشد .
.پروردگارا را سپاس که در سایه مشارکت جوانان با انگیزه و متخصص و رابطه آگاهانه و صادقانه با مراکز درمانی گام های بزرگی را در بازار تجهیزات پزشکی برداشته ایم و به امید اینکه به پستوانه اعتماد شما همکاران عزیز توفیق روز افزون خدمت به مردم بزرگ ایران زمین را داشته باشیم. منبع: اکسیژن ساز خانگی بهامین طب


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی