آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

گیاه دارویی شفا تولید و پخش گیاهان دارویی

افزودن به علاقه مندی
گیاه دارویی شفا با ۲۰ سال سابقه ی درخشان در امر تهیه و توزیع داروهای گیاهی می باشد که خدمت قابل توجهی در عرصه ی تامین سلامت بیماران را داشته است.
این گیاه دارویی پس از سالها تلاش و کوشش صادقانۀ بخش مدیریت و کارکنان دلسوز خود توانسته به یاری خداوند متعال و همت والای این افراد نقطه اوجی در زمینه ی داروهای گیاهی باشد این مجموعه توانسته در جهت درمان بیماری های مزمنی نظیر چاقی، دیابت، چربی خون و اختلالات جنسی که بیماری های جدید قرن محسوب می شود، گام بلندی بردارد.

گیاه دارویی شفا با تکیه بر دانش جناب دکتر ظهور و کوشش و پیگیری بی وقفه کارکنان خود و تجهیزات نوین در زمینه فرآورده های گیاهان دارویی توانسته حیطه ی کار خود را وسعت بخشیده و در زمینه های گوناگون درمانی و کاربرد گیاهان در درمان به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند.

هر یک از محصولات این گیاهدارویی به دقت و کاملاً مکانیزه و بهداشتی، بدون هیچ افزودنی شیمیایی تولید و پردازش می شود و در نهایت کنترل، بازبینی و با کیفیت بسته بندی میشوند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی