آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

گوگرد مایع 35%

افزودن به علاقه مندی

نام تجاری سولفام
♻️ این محصول از گوگرد حاصل پالایش گازهای پتروشیمی و یک حلال الکلی تهیه و حاوی ارسنیک موجود در گوگرد های معدنی نیست و باعث مسمومیت خاک، آب، انسان و حیوانات نمی شود.
♻️ گوگرد مایع واقعی سولفام از کولویید گوگرد تهیه و فاقد هر گونه نمک های سولفید و سولفات آن می باشد.
♻️مایع سولفام دارای PH خنثی حدود 7 می باشد ولی رقیق شده آن درخاک باعث افزایش سریع اسیدیته و کاهش PH خاک می گردد.
♻️ خاک کشاورزی آهکی فرصت جذب مواد معدنی و عناصر میکرو به گیاهان را نمیدهد ولی با تنظیم اسیدیته زمین کشاورزی، افزایش موثرو سریع درجذب نیتروژن، فسفر، روی، آهن، کبالت و منگنز و تسهیل در تولید و جذب مواد مغذی و آمینه ها در گیاهان به علت رشد بالای میکروارگانیسم ها در اطراف ریشه ها روی می دهد.
♻️ اندازه ذرات گوگرد در مایع سولفام 5 تا 20 نانومتر میباشد، مواد معدنی دراین اندازه بسیار فعال و رفتارهای خاص از خود نشان می دهند لذا به محض رقیق شدن با آب در مجاورت هوا و مواد معدنی به شدت با اکسیژن و هیدروژن و ترکیبات معدنی موجود در محیط واکنش، و با ایجاد محیط اسیدی به طور بسیار مشهود باعث ترکیب با فلزات و آزاد شدن نمک ها می شود. (دو آزمایش درپایین).
♻️ با وجود ریزی اندازه ذرات گوگرد سولفام، این محصول قابلیت مصرف به صورت پاششی و بارانی را داشته و جذب بسیار عالی از طریق برگ و اندام گیاهان را دارا است.
♻️ گوگرد مایع یکی از معدود افزودنی های مجاز و بسیار تاثیرگذار در اصلاح خاک در کشاورزی ارگانیک است که باعث افزایش سریع جمعیت باکتری های ریزوبیوم مورد نیاز در اطراف ریشه گیاهان درخاک می باشد.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی