آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

گواهینامه رانندگی بین المللی 20 ساله مدل متالیک(Mettalice)

افزودن به علاقه مندی
گواهینامه رانندگی بین المللی 20 ساله از آمریکا
گواهینامه رانندگی بین المللی از نوع METTALIC می باشد (فقط جنس کارت متفاوت است و دفترچه های مشابه می باشد و نوع گواهینامه هیچ ارتباطی با اعتبار گواهینامه ندارد)
دارای دفترچه و کارت دارای چیپ مغناطیسی برای ذخیره اطلاعات
اعتبار در 196 کشور
دارای مهر برجسته
عدم نیاز به صرف وقت جهت تمدید در هر سال
ترجمه گواهینامه بین المللی به چند زبان
زمان صدور 20 روز کاری
مدارک مورد نیاز:
اسکن پاسپورت,اسکن گواهینامه,اسکن عکس رنگی پشت زمینه سفید, اسکن امضا
تکمیل فرم گواهینامه بین المللی
نکات قابل توجه متقاضیان :
نکته اول :
گواهینامه رانندگی بین المللی ترجمه گواهینامه رانندگی ایران و یا خارج از کشور شما می باشد و به منزله کارت شناسایی مانند کارت ملی و ... نمی باشد
نکته دوم :
با ابن گواهینامه بین المللی رانندگی نمی توانید پلاک ماشینتان را بین المللی کنید و باید حتما گواهینامه های رانندگی بین المللی سازمان اتومبیل رانی را تهیه کنید
نکته سوم:
گواهینامه رانندگی بین المللی بدون امضا شخص دارنده در زیر عکس ایشان فاقد اعتبار می باشد
نکته چهارم:
به همراه داشتن گواهینامه معتبر رانندگی مربوط به کشور محل سکونت دارنده گواهینامه در کنار این گواهینامه الزامی می باشد
نکته پنجم:
گواهینامه رانندگی بین المللی در کلیه کشور های طرف قرارداد با این شرکت (نام کشور های طرف قرارداد در ادامه قید شده است )، به غیر از کشور محل صدور گواهینامه اصلی دارنده آن معتبر می باشد .
نکته ششم:
دارنده گواهینامه بین المللی موظف است در هنگام رانندگی در هر یک از کشور ها کلیه قوانین و مقررات حرفه ای رانندگی آن کشور را رعایت نموده و نوع رانندگی خود را با روش رانندگی مرسوم در آن کشور وقف دهد.
نکته هفتم:
گواهینامه بین المللی رانندگی تا زمانی که گواهینامه اصلی محل سکونت دارنده آن منقضی ،توقیف یا به هر دلیلی سلب اعتبار نشده است دارای اعتبار می باشد،بدهی است در صورت بروز هر یک از این مسائل برای دارنده گواهینامه اصلی، در همین اثناء این گواهینامه نیز سلب اعتبار خواهد شد.
نکته هشتم:
گواهینامه بین المللی رانندگی در کشوری که اقامت دانم آن را دارید اعتباری ندارد
نکته نهم :
در صورتیکه اقامت شخص در یک کشور بیش از 1 سال ادامه داشته باشد ،شخص باید درخواست گواهینامه رانندگی همان کشور را کرده و گواهینامه رانندگی بین المللی بیش از یک سال در هر سفر فاقد اعتبار می باشد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی