آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کود کشاورزی ، سم ، کود هیومیک ، کود کلات ، کود شیمیایی پتاس ، کود آلی

افزودن به علاقه مندی
مجتمع شیمیایی کشاورزی آرکا کود پردیس ، با بیش از 12 سال سابقه کاری در زمینه تولید و واردات کودهای شیمیایی و ارگانیک با هدف ارتقاء کمی و کیفی محصولات کشاورزی در حال فعالیت می باشد. مدیریت کار آزموده ، پرسنل متخصص ، خط های تولید مجهز به دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته ، مواد اولیه معتبر فرمولاسیون دقیق ، بسته بندی مناسب ، سبد کالای متنوع شرکت آرکا کود پردیس را در زمره یکی از معتبرترین شرکتهای تولید کننده نهاده های کشاورزی قرار داده است.
مجتمع کشاورزی آرکا کود پردیس با برنامه ریزی مناسب و تولید محصولات با کیفیت و با هدف کاهش صدمات زیست محیطی همکاری مستمری با سازمان حفظ نباتات و محیط زیست داشته و عضو انجمن ارگانیک کشور میباشد.
همواره احترام به نظر مصرف کنندگان ، ایمان به انجام کار صحیح و ایجاد بهره وری بالا از اهداف ما بوده و امید داریم که در این مهم با آرزوی دیرین خود که همان رضایتمندی مشتریان است ، دست پیدا کرده و با توکل به خداوند مهربان ، رو به آینده قدم برداریم.
اگر شما عزیزان به انواع کود ، سم ، ادوات کشاورزی جهت مصارف خانگی و یا باغات کشاورزی دارید میتوانید از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید

ارکا رویشی مطمئن
شماره تماس: 02156538412 الی 15
تلفکس: 02156538391
همراه: 09127696306 خانم نوری
وبسایت: arka-fertilizer.com
ایمیل: info@arka-fertilizer.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی