آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کندی میکس - پاستیل - پاستیل فله - کندی

افزودن به علاقه مندی
سنگ بنای تاسیس و فعالیت شرکت کندی میکس را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

آشنایی هر چه بیشتر مردم ایران با انواع کندی ها (Candy) از سراسر دنیا
اینکه واژه candy را مورد استفاده قرار می دهیم از این روست که معادل فارسی تا این لحظه برای آن وجود ندارد. در کشورهای خارجی در حالت کلی به انواع پاستیل ، شکلات ، اسنک ، آدامس ، دراژه و اقلامی از این دست کندی (Candy) گفته می شود.

استفاده از سیستم های مدرن فروش ، آشنایی و فرهنگ سازی برای مردم ایران در مورد روش Pick & Mix
Pick & Mix روش عرضه ای با مفهوم نه چندان نو ولی با ظاهری جدید و متفاوت و با ایجاد سرگرمی و تفنن برای مشتریان توانسته محبوبیت فراوانی در کشورهای خارجی پیدا کند. (تصاویر) استفاده از این سیستم باعث شد تا مشتریان خیلی سریع با انواع کندی ها آشنا شده و کیفیت خوب یا بد و همین طور طعم های آن را چشیده و حس نمایند.

ایجاد حق انتخاب برای مشتریان در خرید محصولات
در این روش ابتکاری، مشتری می تواند تک تک محصولات را آزادانه انتخاب کند و هیچ تحمیلی برای خرید به مقدار مشخص از یک نوع محصول وجود ندارد. وقتی شما از محصولات با بسته بندی استفاده می کنید مجبور هستید مقدار مشخصی از آن را برای مثال 200 گرم از یک نوع محصول خریداری کنید، حال آن که کندی میکس به شما امکان می دهد 200 گرم از محصولات را با تنوع بیش از 50 مدل انتخاب کنید و این یعنی حق انتخاب آزادانه

کندی میکس کوشید شرایط نمایندگی های خود در سراسر کشور و در بیش از 70 محل را برای همه هموطنان یکسان نماید. سیستم یکپارچه فروش از لحاظ دکوراسیون و ظاهر آن حتی رنگ سازمانی یکسان , قیمت عرضه یکسان در سراسر کشور، سیستم توزین دریافت و پرداخت یکپارچه ، محصولات و تنوع یکپارچه و حتی تبلیغات مشابه جز این موارد هستند.

و هم اینک در میانه راه کندی میکس تا رسیدن به قله، به یاری و همکاری و همدلی تمام همکاران، مشتریان و علاقه مندان نیازمند است و دست یاری شما را می فشارد و به اهداف ذیل می اندیشد:

- گذشتن از مرز 100 نمایندگی در سراسر کشور

- تکمیل زنجیره ی فروش در برخی از شهرها

- افتتاح دفاتر نمایندگی در نقاط مختلف و حائز اهمیت کشور

- افزایش تنوع محصولات عرضه شده

- ارتقا سیستم های فروش و به روز کردن آنها

- ارائه محصولات جدید و بدون سابقه عرضه در کشور

- گسترش دامنه تعداد مشتریان و علاقه مندان به کندی در ایران

- ترغیب و تشویق صنوف سنتی مانند:آجیل و خشکبار در استفاده از سیستم های نو و به روز عرضه و فروش محصولات فله ای


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی