آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کفپوش های گرانولی و تاتامی

افزودن به علاقه مندی

کفپوش لاستیکی، کفپوش تاتامی، کفپوش ورزشی| کفپوش لاستیکی در ابعاد و ضخامت و رنگ بندی متنوع برای مصارف مختلف می باشد. از ویژگی های کفپوش لاستیکی می توان به مقاوت در برابر مواد شیمیایی، ضد آب بودن،مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا و دوام بالا اشاره کرد.
شرکت مبلمان شهری 118 شامل محصولات متنوعی از جمله: کفپوش های تاتامی و لاستیکی، فوم رول ها، ورق فوم ها، و اسباب بازی های کودکان می شود.
این کفپوش ها شامل ضخامت های مختلفی از 10 میل تا 45 میل قابل تولید و عرضه هستند.کف پوش های فوق در محیط های مختلفی از جمله پوشش کف اتاق ها، سالن ها،ورزشگاه ها،باشگاه ها، زمین های پارکی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند.
ویژگی های کفپوش تاتامی ورزشی:
جنس مناسب کفپوش،درجه،میزان و درصد تراکم، قابلیت ارتجاعی، پوشش خارجی مناسب هماهنگ و سازگار با کاربرد خاص، رنگ بندی متنوع و شاد، رعایت مسایل بهداشتی، عدم وجود سطح خراشنده، عدم تغییر رنگ و اندازه موقع شستشو و همچنین قابلیت جا به جایی آسان می باشد.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی