آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

کسب درآمد عالی بدون سرمایه

افزودن به علاقه مندی
کسب و کار اینترنتی ، درآمد عالی ، بدون نیاز به سرمایه با ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان
کسب ردآمد های میلیونی دیگر رویا نیست
با گسترش دنیای مجازی و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی افراد بسیار زیادی بدون هیچگونه سرمایه و فقط با راه انداز کانالهای تلگرام و صفحه های اینستاگرام و فیس بوک و ... توانسته اند به درآمدهای باورنکردنی ( البته برای افرادی که پول در آوردن را مشکل میدانند ) دست یابند.

ثبت نام رایگان و بسیار ساده :

شما با استفاده از لینکی که برای شما در این تبلیغ قرار میدهم می توانید وارد سایت مورد نظر شده و در نوار بالای سایت روی دکمه "کسب درآمد(بازاریابی) " کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید سپس در پایین صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید پس از آن یک کد به شما اختصاص داده می شود و لینکهای محصولات با کد خاص خودتان در پنل کاربری شما ارسال می شود که میتوانید این لینکها را در شبکه های اجتماعی یا سایتهای تبلیغ رایگان مانند همین سایت قرار دهید و هرکس با کلیک بر لینک شما وارد سایت موردنظر شود و خریدی انجام دهد پورسانت آن به شما تعلق می گیرد همچنین شما با تبلیغهای تلگرامی رایگان و آماده که شامل عکس و توضیحات محصول و لینک خاص شما برای آن محصول است و مشتری با کلیک بر لینک شما مستقیما وارد صفحه توضیحات و خرید می شود میتوانید به تبلیغ و فروش محصول بپردازید.

شما هنگام ثبت نام شماره حسابی که به نام خودتان باشد را وارد می کنید و پورسانت های شما به حسابتان واریز می شود.
تمامی راههای بازاریابی و چگونگی انجام کار در سایت برای شما توضیح داده شده است.
انسانهای زیادی با استفاده از همین روش به درآمد های خیلی بالایی دست پیدا کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید وارد وب سایت من به آدرس yekobas.com شده و از بخش تماس با ما به ایمیل بنده پیام و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات بازاریابی و بازارسازی